lördag 10 september 2011

Fått höra helt underbart goa saker det senaste!

då det kommer till att jag hjälpt andra så har jag fått av en underbart perosn fått dessa ord höra av.


Tycker du är så fin... och du har
hjälpt mig att få hopp, en tro på mig själv och gett mig fina råd.

Tveka aldrig...dina ord och dina meningar finns ständigt med mig!
De har etsat sig.Det är sådana meningar som hjälper mig framåt
i det jag gör!

Jag visste från början att du var "rätt". Jag hörde det på rösten. Vid
tillfället när jag först kom i kontakt med dig ringde jag först igenom
3 olika spålinjer och lyssnade till alla presentationer...men det var
dig och din röst som "kändes rätt" och tilltalade mig! Det finns något
något extra med dig som ingen annan har!... och sedan känns du
bara så rar..... 

Jag är så glad att jag hittade dig!!!


Ja dessa ord gick rakt in i mitt hjärta.

då jag tänkt det senaste ja jag kanske ska göra annat då i livet tänkte att ja jag ska väl göra det.
Så får jag höra dessa ord!
som ett tecken att jag ska fortsätta det jag gör är viktigt för jag gör skillnad på allvar för någon där ute.
det är därför jag vill göra detta.

för jag vill verkligen hjälpa ge råd spå och känna in ge verktygen till dem jag hjälper på min väg.

så det är därför jag gör detta.

Och nu fick jag åter då jag tvivlar bekräftelse på det jag gör ska jag göra.

sen tror jag dem som ska hitta till mig nu oxå gör detta som denna personen gjort.

ibland kan det finnas personer man berör eller så berör dem oss i våra hjärtan eller själ.
och detta som jag fått höra det stärker mig.

sen om ej andra gillar den jag är det jag gör.
så är det bara deras problem!!!


magi på era läppar och i era hjärtan fortsätt dröm och glöm aldrig bort att ingen kan ta bort era drömmar eller ändra er till något om ni ej själva vill det.
jag går äntligen på den vägen jag är stolt över att vandra på stolt över att vara där jag är göra det jag gör för andra och jag jobbar dagligen med mitt och mina saker oxå.
och jag hoppas  i framtiden att jag kan verkligen får göra just detta ,det ger mig sann glädje att hjälpa det gör så mycket för mig i min själ samt hjärta.
Ta vara om er ,livet är till för att levas och att leva det liv man vill ha.
men det är upp till vara och en hur vi vill att våra liv ska vara.
ex agerar vi av våld får vi våld tillbaka
agerar vi av rädslor så går vi i ständig rädsla
agerar vi istället av kärlek så får vi den tillbaka med.
allt börjar då vi förlåter andra och oss själva i våra hjärtan då läker vi alla våra sår och kan gå vidare i kärlekens namn.



så tack ni som finns där för mig i alla livets stunder goda som dåliga med vi hörs vidare.



all min kärlek på era vägar
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar