torsdag 22 september 2011

Igår var jag ute då jag plötsligt hörde något som fick mig att börja rysa!

Ihhhhh!
Vad var det?
Jag gick ut för att rasta hundne jag hör typ någt konstigt ur kosntigt ljud som inte är mänskligt
först ljud sen något grymtande sen hörde jag någn väsa prata och jag bara kände fort fort gå in nu.

jag kunde ej vara kvar!!!
mina hår ståd upp jag bara rös av obehag.

uss och fy.

jag vet ej vad det var tänkte ej heller ta reda på det.det var som någon hörde mig och ville ta kontackt med mig för dem märkte mig.

jag gick in fort efter det och låste om mig stängde igen huset med skydd.

Hit men inte längre än till min tomt kommer ni.

tror hundne såg kände nåt med började dra rejält som nu ska vi dit no way aldrig jag stannar hellre här..


Jag vill INTE träffa det där igen vad det än var så var det inget snällt...


det var inget djur.
det var ej mäsnkligt
var det något andeväsen hmmm knappt det kändes illa i allafall.

nej nu avslutar jag detta inlägget för detta vill jag inte möta på igen.



kanske var ett gulligt monster? ;) skrattar bara jag som är så töntig som kommer på nåt sånt XD


kramar på er o ta vara på er där ute då det tydligen är extra aktivitet nu med väsen mm...

så håll i hatten som min vän säger kanske lika bra det med för det blåser rejält så.

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar