tisdag 6 september 2011

Lite bilder som jag lovat kommer här!

en ljus lyckta jag köpte häromdagen i min hemby har en matchande serie på vår toalett denna ska väl med få vara där.serien är plåtbukrar jag förvarar saker i snyggt praktiskt enkelt romantiskt precis det jag gillar. :)

denna köptes på marknaden.
är väldigt stor får plats något i denna lilla söta älv ängel magi box. ;)
vad det blir det får bli ett mysterium än så länge funderar själv på det" :)

Servetter ja det är inget att ta kort på eller willows tuggben som leksak! ;) hahaha

så det var det för denna gången

kram och ljus


Selene mångudinnan er

2 kommentarer:

  1. Fina saker...men min Lollipop ville se Willows tuggben...hahaha....
    Kram!

    SvaraRadera
  2. ;D asg ja jag får ta kort på han när han tuggar på den det är så sött det får bli imorgon då. kram på er sötisar från oss <3

    SvaraRadera