onsdag 21 september 2011

Förändringens vindar blåser in!

ut med det gamla in med det nya! ;)
Ungefär!!! :)

Vilka steg ska man ta och vilken väg vilka val?
Det är frågan.

Men kände att Posseidon och Rhea rensade upp lite här för mig igår igen välbehövligt.
,gav mig mod samt styrka att åter igen stå på mina ben visa upp den jag är. huh vad har jag gett mig in på igentligen??? :S

och så kände jag ett besök igår kväll men det får jag skjuta på att skriva om ett tag. ;)

förändringens vindar var det om.

Idag så påbörjade jag ett projekt detta handlar om att stå på sina egna ben visa upp den jag är vad jag har att komma med.
detta som jag lekt med i tanken ,som bara legat och slumrat en tid funderat och bollat detta i 2års tid över och till och från.

Så idag tänkte jag okey sure vi sätter igång.
nu eller aldrfig?ehhh vi kanske ska fundera lite vad vi håller på med nej nu eller aldrig typ. ;) så jaaaa
Jag skapade ett you tube konto
där ska jag då spela in saker som jag ska dela med mig av?! jisses vad håller jag på med igentligen?



Kommer ej acceptera idiotiska komentarer.,sånt strunt dem som vill lyssna kommer hitta mig där. ;)
Ska där då prata om ja vad det nu blir.
Det får man se.
Lägger ej ut någon länk eller vad jag heter för jag är inte igång än så jag ber er att inte skriva om det utan bör jag göra detta vill jag fråga er vad anser ni? ;)

Får se när jag vågar ge mig på att börja filma mig själv får ha några test filmningar kanske då. ;) asg
Så det ska väl bli ev en svensk sida och en engelsk med. Har gjort iordninge den engelska.
på den svenska kanske jag bara pratar om det jag gör kan erbjuda.
Så på den engelska kommer jag antagligen prata på om det min blogg handlar om det jag får till mig medialt mm.
Det märks helt enkelt! ;)

Så detta är lite vad som är pg om jag ej nu blir kamera skygg och vs listar ut hur allt jäkelskap fungerar. ;) asg
allt märks allt kommer då det är dags och meningen.

Jag är en rund o go glad tjej som håller på att gå ner i vikt och kämpar. ;) så jag hoppas det ej gör er något. ;) asg jag och mitt dåliga självförtroende.

som jag skrev i häxans dagbok jag klarar av alla ny modernigheter.så är det bara. ;)
Så hoppas få hjälp av min Anam cara.

Sen är min engelska lite som den är men det får man väl ta då. ;) asg
svenskan är den som den är med då jag ibland verkar ej kunna utala orden fasten jag kan svenska flytande inte brytande i finska inte.tror inte man hör jag är finsk vete fasen? :S

Så jag håller på att planera detta än så länge mina projekt tar tid, samma sak när jag pysslar gör saker till min butik vissa saker blir ej klara på en gång för det är något jag har lite problem med.jag känner in när det är bra att göra saker och det är så hade jag mer timmar på ett dygn så hade det varit rätt att sitta 8tim minst för att bli klar med alla saker jag borde eller har halv klara.

Så jag gör så gott jag kan.det kommer

det märks helt enkelt om jag lägger ner detta eller vågar.

vad säger ni borde jag köra på det och höras samt synas?

kram kärlek ljus

4 kommentarer:

  1. Absolut! Härligt tjejen!:) det tar en liten stund innan man vet hur allt funkar där,jag har inte ens lärt mig allt än:/ är det nåt du undrar över så fråga bara:) det tar Några gånger innan man "får till" en bra video,jag säger bort mig hela tiden,eller så blir det bara blankt,och jag får börja om,så mina videos är nog Omtagna minst 5ggr,för Varje video:/ Du kommer klara det galant! nej det hörs inte alls,du talar hur bra som helst! Kram kram Ljus!/Raven

    SvaraRadera
  2. fan vilken bra ide !!!!

    you go girl !

    SvaraRadera
  3. vilda! Tackar men Ja vi får väl hoppas jag ej gör bort mig allt för mycket då! ;) kramis

    SvaraRadera
  4. Raven Tusen tack goa du.,jag får fråga dig om råd nång fram över med lite finesser jag ej kan med. ev ljud hur man kan ändra det.. Kramar om massa ljus <3

    SvaraRadera