tisdag 6 september 2011

Vilka fantastiska föräldrar jag har och syskon!

ville bara skriva hur mycket jag älskar er!
ni har varit så himla fina den senaste tiden,det är jag så glad över.


och min kära morfar min ryska påbrå som min finska som jag är så stolt över att vara som är här varje stund hos mig nu tack kära du
och även min andra släkt.

mormor farmor farfar samt morfar mor

det roliga är många sett dem,kännt dem
så jag är inte helt galen.dem som är rädda säger så dem vet ej och dem kommer aldrig att få se heller.

morfar han har varit och hälsat på många han kan tom flytta saker är han arg så säger han till folk att lägga av och med dumheterna han kan bli rejält arg han har ju varit med kriget så det förstår man ju att han ej gillar orättvisor allt.så jag skulle ju passa mig i familjen menar han är inget att leka med.
när han blir förbannad så blir han det.och det har han varit en hel del gånger.
men hos mig skule han såklart ej göra så. för han älskar mig! han och jag pratar en hel del.underbart vi är så lika,att vi har denna kontackten.


mina mediala vänner säger på skämt jasså är stor familjen ute igen och handlar! ;) asg

eller vem är herrn i kostym som kom och tittade till mig i natt när jag sov i gäsrummet ert?
morfar


sen att jag fått en sprit art teckning som liknar morfar på pricken det är härligt,budskap från han från den sittningen.

Många har sett Anna dra föri eller farmor med.

många har fått besök av dess personer med.

Min Vän Raven är en
Madde
och vildängel
,elisabeth
så nog finns det folk som sett min släkt från andra sidan.

en halloween kväll/alla helgona satt jag och mina vänner och firade en högtid vid namn samhain.
vi lekte lekar skratta åt mat mm.fin fantastiskt hel dag vart det.
då fick jag mitt första bevis på att han var där med mig fysiskt min morfar han berättade om sitt liv från kriget sånt som inget männsika kan veta om.
men det är inget jag tänker dra om nu.
varför skulle jag det utan det behåller jag i hjärtat.det är även saker min mamma berätta lite om men ej vetat allt saker jag kunnat berätta till henne hur det var. ;)
samma till min pappa om farfar farmor och han tycker det är fantastiskt som mamma men det är ju lite udda..
är man från den tiden så är det svårt att tro andrar finns.men allt det vi såg kände den kvällen
det behåller jag och gruppen som var med i våra hjärtan..
den kvällen då tog han på min axel när jag busade med han busade han tillbaka.
den kvällen var våra alla närhöriga här det var en festlig stämmning alla åt av maten och skålade det var magiskt.
och vi fick bevis på en hel del det tycker jag är underbart detta delar jag med några goa personer i vår lilla grupp.<3 älskar er

min vän Lasse han säger altlid goda saker om morfar att han är så go och snäll den mannen,ni har levt många liv och han har varit med dig sen du föddes och vaktat dig för du är betydelsefull. :)
och han är där för dig för att ta hand om dig.
han tittar till många i familjen.
som min älsklings farfar gör jag tom känner hans pip röklukt ibland. ;D hehe
tom farmorn hans brukar känna den rök doften från sin man än så det var ingen inbillning av oss han är där.

ja jag kanske borde ha dött som barn.det var minsann nära för mig många gånger.oxå för jag vart sjukt flera gånger under mina första år.men jag kämpade mig vidare.,men jag visste väl det var en mening med mitt liv min gåva är att skriva ge saker till andra som hopp mm.jag ska ej gömma mig jag ska synas så här är min blogg.
förtal håller jag ej på med eller trycker ner någon det är allas ansvar om det blir påverkade av mina ord det är mitt liv mina erfarenheter som jag ska kunna skriva om i min blogg.det är inte många som vet vem jag är och det skiter folkk i samt saker jag varit med det kommer till rätt personer som läser det som oxå då vågar anmäla misshandel mm.
så det är förför jag har dessa bloggar att göra reklma för mig och det jag kan erbjuda andra.
så jag ska fortsätta skriva blogg så länge jag kan orkar och vill det.,vara den jag är.
för jag gör så mycket för så många. så är det bara.
mina vänner familj står bakom mig oxå.
här skriver jag inget som är hemligt eller jag skäms om.
så jag tänker fortsätta med det jag gör bäst skriva så mycket jag kan och hinner och vill.
,vara den jag är ämnad att vara.

morfar jublar och är super glad.;) hurra hurra hurra.

den kärleken jag får av vänner syskon och deras barn och av föräldrarna mina ,mina djur ,min fästman morfar mm från andevärlden det är en gåva jag ej slösar bort på personer som inte kommer vara del i mitt liv någonsin som jag inget värde ser i.
jag har gått vidare jag har släppt personer och har börjat om för så länge sen nu ja flera år sedan utan dem.
sen finns det ju dem som vägrar släppa taget ja jag vet jag är underbar. puss på er
kan ej hjälpat jag har ju goa föräldrar och har min släkts underbara gener i mig.
så är det med det.och vips blev jag till,är den jag är.som det ska vara.det räcker.

tack alla ni som ger mig stöd och vänskap som sagt familjen syskon deras barn jaa och alla vänner mina systrar häxor in crime asg ;) världen över ni bor.för blod är kanske tjockare än vatten men ovästäntligt hur jag räknar för det spelar ingen roll för mig och för mig behöver ej blodet avgöra om man är släkt så bara man kommer in i mitt hjärta så kan man stanna där sen förevigt. :)

ha en mysig kväll
det ska jag ha med dem bästaste <3
kramar

selene moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar