söndag 18 september 2011

Orm armbandet!


Jag köpte nyligen ett armband med en orm på ska nu visa hur den ser ut.
Jag gillar ormar mer o mer nu har haft ormfobi men tack vare mina ödlor jag har haft i några år nu denna dog för några månader sen och är så saknad.
så tack vare dessa underbart goa varelser så har jag ej längre en sån stark fobi mot ormar,rädsla.
att jag skaffade mig ödlor var att jag alltid gillat ödlor.
 men ormar det har jag ej ens typ kunnat titta på innan.
Utan obehags känslor.
Uss och fy så var det förr.
Texten jaaa ni ser idag fick den en turkos färg ville  testa en annan färg på texten idag. ;)
Armbandet
Så ser den ut!
visst är den vacker?!
Jag gillar den extra mycket den är numera en favorit
Hade ej sagt nej till en skorpion armband heller.
Har en med en björn tass och ahr en annan med fjädrar indian stuk det gillar jag med..

Kanske ska ta kort på lite smycken jag har om ni vill se?!


Kranar ljus kärlek

selene mångudinnan som älskar udda vackra smycken ;) <3

2 kommentarer:

  1. Så vackert armband !!!

    NU - ÄNTLIGEN kommer kanske mina kommentarer med !?
    Det har bara strulat innan när jag skulle kommentera=( Men du vet att jag alltid läser !

    Hoppas det går vägen den här gången !

    Underbara smycket till en underbar kvinna !!!

    Ormen står för så mycket !

    Du har en massa underbara fina saker så är så passande för just dig !

    KÄRLEK & VILDA VINDAR <3

    SvaraRadera
  2. Ja nu syns dem! ;)
    Vet du är där känner det. :)
    Men skoj att få komentarer och nu funkar det som att ringa mig med. konstigt det där med.men var sak tar sin tid antagligen att få att fungera fnissar så kan det vara.

    Tack detsamma underbara du. :)
    du har ju dina fina tattos som är så duuuu. ;)
    jovisst jag har mina men dem är förevigade vi har dem förevigt dem är där jämt som ett smycke varje dag livet ut. ;) visst smycken kan man variera sig med lite mer än tattoos kanske bra det då. ;)

    kramar till dig du goaste <3

    SvaraRadera