måndag 5 september 2011

Gåvan!

Jag idag fick en gåva en rejäl överraskning av min Anam Cara!

denna

visst är den vacker?

det är en tiara pannsmycke
som jag ska ha på mig då jag gifter mig med min ängel! <3  ;)

Jag vart så rörd och glad och jaa allt på en och samma gång
ett steg närmare att gifta mig
och ett steg närmare till hur jag ska vara klädd på min egna dag. :)

Detta förgyllde hela min dag.

Kramar och all min kärlek

till er goa och vackra fina där ute

Selene Den lycklige <3 som funnit sin prins sin livs kärlek <3

2 kommentarer:

  1. Så underbart vackert...En riktig kärleksgåva mellan två själsälskande...
    Kram goa du!

    SvaraRadera
  2. Ja jag vart så rörd det var en vacker kärleks gåva! :) tack för vackra fina ord.. kram du vackraste goaste moonwitch <3

    SvaraRadera