söndag 30 oktober 2011

Fått en uppgift!

från andevärlden

jag ska ej vara elak mot mig själv! inte ens göra narr av mig själv.oj svårt men måste väl försöka detta då.
det har varit ett skydd att vara så så antar jag ska blotta mig själv inte vara elak på min bekostnad.

Sen så ska jag göra två kontrackt
ett jag som häxa ett häxkontrackt hmm jag tror jag förstår vad som menas med det men inte helt säker.
Sen
ett för mig som person att skriva en kontrackt där jag lovar att ej göra narr av mig själv.

dessa ska jag ha i min bos..

dem ska göras fina eller så har jag dem som pertagram heter det så?

ja detta kommer bli intressant detta är väl början på min häxskola då. ;) hehe

super skoj och intressant.
vi får väl se vart detta bär av då.

tror jag ska i mitt kontrackt skriva ner vem jag är vad jag har för mål och vad jag vill göra med denna vägen kunskapen jag har antagligen lite som wiccan 13mål typ.
nåt sånt känns det som.

eller så är det annat ska be om mer info om detta. :)

magi er väg

kramar och ljus

selene whitegoddess moongoddess

7 kommentarer:

  1. Ja, ibland kan det vara nyttigt att skriva kontrakt med sig själv så att det känns som att man förseglar vissa beslut. Lycka till med att respektera dig själv och vara en bra häxa! :)

    Kramar och Var Välsignad!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det låter! Och nyttigt! Jag tror någonstans att om man är elak mot sig själv så öppnar det upp för andra att vara elak mot en också, därför är det viktigt att ha en god och snäll självbild. Det jobbar jag stenhårt på :)

    SvaraRadera
  3. Ariadna..Hej.jag tror som du att det är viktigt att göra det samt nyttigt.
    Tack så mycket det behövs då man har så lätt att trycka ner sig själv i så många års tid så kommer detta vara så lärorikt för mig att göra detta.och i och med det så kan man ej respektera sig själv för man alltid är där och dömmer en så hårt.kan man ej titta till sitt inre så kan man ej heller växa vidare.man lär sig hela tiden men man måste först känna sig själv och våga vara sann inte gömma sig eller ens nervärdera sig själv som man ofta gör tror jag på,Att många känner igen sig i.att man ej kan eller bör mm.men man får hitta sin väg och vara sann till sig själv då växer man ur det,kanske möter andra och lär sig mer på vägen oxå av andra.kul du tittar in här.från en häxa till en annan magiska kramar till dig ,hoppas du har haft en underbar helg och magisk samhain tid.selene mångudinnan

    SvaraRadera
  4. Miiiin. Hej.Ja det känns spännade för vet ej vad detta innebär.vet bara att det är rätt tid nu och att det är någon slags test för att se om jag är värdig att lära mig en äldre lära.;) som finns i familjen.så det känns bra en stor ära. häxa är jag redan men vill kallat för häxskola magiskola eller något sånt.jag tror så med det öppnar upp att andra då kan nå dig med på samma sett. vi jobbar på lika saker ser jag.intressant.;) hade gott solglans och måne ljus till dig fina kramar selene mångudinnan

    SvaraRadera
  5. Det låter fantastiskt spännande. Så klokt att skriva kontrakt med sej själv. Det ligger verkligen i tiden att ta nya stora steg i livet. Finns många saker att ta tag i. Tack för inspiration. Kramar Ixchel

    SvaraRadera
  6. Ixcelmoon Ja det är jätte spännande detta och så stort en stor ära för det är från du vet vem jag ska få lära mig detta av. ;)
    ja det är ju sant som du säger det finnes så mkt.Tack själv hjärtat mitt love you kramar och ljus

    SvaraRadera
  7. ibland fungerar min selene ibland måste jag komentera anonymt skriver då till er och avlsutar med mitt namn kramar till er alla

    SvaraRadera