torsdag 21 juli 2011

En kvälls nap time med min hund vid min sida! ;)

jag somnade visst på soffan en stund ikväll min hund log vid min sida troget han gav mig healing.
underbart det behövdes.;)

Så detta med healing kan djur med. ;) mina kan detta utmärkt.
så glad dem ger mig det när jag är trött.

Ni som följer mig i min andra blogg vet hur hunden ser ut och hans namn tom! ;)


kan vara förvirrande att jag har två bloggar men det blev så. ;)

hade gott snart ska jag sova så jag orkar med morgondagen vad nu den har att erbjuda till mig.

blessed be

selene Mångudinnan

ps svar till er som komenterar i min blogg obs jag kan ej komentera mina blogg inlägg mer än anonymt pga det är något konstigt med blogspot märkt det så väl i min andra blogg.börjar lessna men ger ej upp än.
men jag skriver efter det är jag så ska jag svara på dem jag godkänt som skriver vettiga saker,snälla komentarer resten kan kvitta att ens visa här! ;)

2 kommentarer:

  1. Härligt när djuren ger healing :-) Det gör min katt också och han ska få "jobba" lite idag då jag har mensvärk ;-) Om du vill ändra storleken på texten så gå in på "design" och "malldesigner" och sedan "avancerat" och välj "sidtext" så ploppar det upp en rullgardin där man kan välja olika storlekar :-) Kram

    SvaraRadera
  2. hej.Ja det är mysigt och härligt.det är det vänner är tillför.! ;) hihi djurvännerna ens som kommer nära och ger en ovillkorslös kärlek samt vänskap och healing. underbart. mens katt/värme dyna det har jag med skrattar. :P hon vet när det är dags eller när jag är ledsen ska hon sitta nära och trösta.djur har verkligen en stark känsla för det där att känna vad sin människovän behöver. :D tack för rådet känns pinsamt då man ej kan detta.fnissar. kram och ha en underbar söndag! selene

    SvaraRadera