fredag 8 juli 2011

spök hunden!

om ni är lätt skrämda är detta inget inlägg för er!!!!
för det kommer ett foto bevis på att det finnes spökhundar. ;)


min kompis Bettisen (hoppas det var ok jag gjorde om kortet och la den här i min blogg?)
var hos sin syster och hälsade på fick se ett kort hon tagit på sin hund
saken var att där fanns oxå någon som ej hörde dit.
en spök hund!
jag har då aldrig settt något liknande nu när jag gjorde om mobil kortet tydligare så syns det verkligen ett par håriga ben som står över hunden och den mystiska virvel dimman.wow måste jag säga.

den hunden tror jag har bott i huset min känsla sa till min vän den ville se hur läget var och leka helt klart busa lite den riktiga hunden ligger ju som i under läge.
så klart den kände av denna hunden dem leker ju antagligen ofta.
vem är då hunden?
vi antog det var hennes brors eller något sånt dem ska ha haft en sådan hund.så då vet vi det den är kvar.
men det är ej konstigt dem stannar kvar igentligen.
eller går till välkända platser för dem.

kortet


pratade med en kvinna en gång som tyckte det var konstigt att hennes katt ej var med henne jämt.det var hon men katten lever som vanligt och vidare går till välkända platser som ni var på ihop spec.så om du befinner dig på andra sidan jordklotet är det troligtvis katten är på hemma plan.om ni hänger med.

själv har jag en spök katt oxå här hemma som går igen här eller hälsar på.det är min grannes svarta katt så jag har två hel svarta nu.
den gillar skrämma mina andra djur vänner spec.det uppskattar jag ej.
skickar hem den ibland till sin matte får prata med min granne och berätta jag ser hennes sotis tror jag tom den ska hetat.
vad hon kan göra åt det? inget men skoj för henne att veta kanske! ;)

känner av en hund här med i detta huset så vi har huset fullt! XD hahaha

förutom dem djuren jag haft som ittar in ibland trots jag flyttat då vi sågs sist så känner jag dem dem hittar dem vet vart jag är nu. :) härligt

ser skuggor i taket av flygande fåglar.tom katterna kan bli till sig dem ser med eller känner.

min hund verkar ej så van än med detta med andra sidan och andar verkar mer vilja vara nära mig då och bli tyst nervös lite rädd osäker.
men min hund är spec den lär sig acceptera detta med då dem verkar se detta så måste den ju göra det en dag.med tiden an.

min hund är spec och kom till mig av många olika anledningar och har vuxit massor sen den kom i vårt liv. :) glad för det.


att det går igen spöken andar som hälsar på kommer till oss ibland det är inget jag höjer ögonbrynen av.
men jag älskar djur och barn och äldre så vi har allt i detta huset tom naturväsen hälsar på!Så jag är van vid det mesta nu måste jag nog säga.

spökhundar finns dem med
eller hund andar

men vi behöver ej vara rädda för dem spöken eller andar djur eller från en människa
dem vill oss inget illa
ofast vill dem bli ihåg komna eller visa sig bara.
ibland har dem spännande saker att förmedla ibland har dem fastnat.
vill du ha hjälp med detta sån tur ni hittade min sida för jag kan detta ;)
hör av er till mig här med info om vart/hur jag kan få tag på er så hör jag av mig tillbaka till er

annars hör ni av er till mig på min email selenemoongoddess@live.se whispering-angel@live.se helst då jag läser den oftare. :)

den här katten den hälsar på men den har gått vidare.
min ena katt verkar leka med den i allafall

har hört många tala om spök katter men spökhundar är nog uddare dem är nog mest ute och leker och luktar därför ovant att se dem ;) fniss

det okända våre ej så okänt om vi inte gick in för att möta det med motstånd eller rädsla
utan med glädje och spänning och öppna ögon då skulle vi få se en hel del framförallt med tron inte misstro.
vänligen
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar