måndag 11 juli 2011

Ordning och reda!

ska man ha eller vill jag ha! ;)

lite bilder på coola saker jag hittat som jag lätt själv skulle vilja ha!





då skulle jag ha dessa i min egyptiska altare såklart!
men har ej hittat liknande i Sverige. :(

lite så här skulle jag vilja hat i min framtida kök eller pysserl rum!;)


burkar söta med fina förvaring i som kryddor eller annat smått och gott eller kanske blommor torkade eller
små saker kanske? ;) perfeckt.

ännu hellre ha såna små lådor man hade förr i tiden som man ser igenom eller så har man såna i porslin det är jätte gulligt och praktiskt. :)

själv har jag en byrå inte så stor kanske en halv meter hög.
med lådor
den är i rosa? ;)
har jag fixat till men jag vill gärna ha knoppar till den med.
så känns den mer romatiskt och snyggare på något sett.

där i förvarar jag blandannat örter mm.´

ordning och reda det gillar jag veta var var sak har sin plats.det fungera lite si och så då man har butiks saker hemma med. :(

men
pga det jag gjort i helgen se en häxas dagbok så känner jag att jag vill fixa lite mer här hemma med.
mer ordning inte bara jobb saker utan mitt häxliv med såklart! :P

ex Min bos är lite stökig har bara lagt in allt i den ingen ordning alls.
ska fixas till och göras om jag är inne i en period då jag vill göra saker göra om.

mycket burkar är ju bra att ha till? frågar min parnter svaret blir .ja det märks!
eller den där byrån har vi plats du får se sen! ;) ja jag är lite busig egen lita på mig det löser sig väl.;)
men som jag tänker om allt den där är bra den ska jsg för att?
såklart
förvaring jajamensan
det har väl vartenda häxa wiccan eller är det bara jag?
härligt att ha burkar på rad som man kan göra sötare sen ha grejer i som man ser vad det är i praktiskt tycker jag.
blommor örter salt ja det är lite vad jag har i flaskor som burkar.
eller egen gjord olja.
jag har flsakor burkar men ingen ordning lite där lite här och där.så ska det ej vara en hylla hade varit perfeckt eller ett nytt hem börja om på helst. ;) det är min största dröm eller en av dem. ;)

har några projekt pg så det ska vara. :)
då mår jag som bäst när jag får planera göra saker på lång sikt.
mitt hem ska bli lantlig stil inte möjligtvis shabby chic utan paris chic mer kanske!?
vad är det?
det är nytt begrepp eller inte det är lantligt men det är metall inräknat gammal metall väldigt snyggt.
jag gillar sånt med som lantligt gammalt slitet.japp.min stil.
det är väl oxå shabby chic.

har i allafall fått i ordning på min lilla gudinne altare i sovrummet blev helt ok och mysigt!
men något fattas får se ut som det gör tills jag kommer på vad mer som sak läggas till.men just nu är det klart men något fattas.

bowl of wishes jag har en burk just nu som det.
haft funderingar på om det ska vara en skål eller en burk eller något annat som en kista.

göra eget papper är något jag måste göra.;)
som kan skrivas på inom magiskt syfte kanon.

min plan på att göra min gudinne box försvann fort det gick ej bra.
så får se om jag hittar på något annat för den jag skulle gjort såg inte ut att bli bra.

morfar söker hjälp!!! ;) hahaha han brukar komma med tips.saknar han han har ej varit här så mycket det senaste det går väl i perioder det med.

jag ska ju göra en bos ny tydligen men jag samlar ideer i en hög men är bra sugen på att sätta tänderna i någon projekt jag har pg.

märkt alla skriver hur dem ska pressa blommor jag torkar blommor ;)
pressar det har jag ej gjort på år och dar men kanske skulle göra det med.
har ju gjort det som liten det är fint att pressa och rama in efter man klistrat fast det så skriver man något fint i text väg så har man en fin tavla. ;)
sånt är mysigt.

men jag skäms så pinsamt jag kan ej växter alls.
får lära mig. ;)

håller på att lära mig om svampar hahahaha ;) alltid något

ordning och reda löning på fredag! ;D haha lite sån är jag nog allt.

men jag gör mina egna saker själv.
ofast är det så.

tycker det känns mer kraftfullt att göra ex
sina egna kraftverktyg
ha påsar man sytt för att förvara saker i som kort mm.
spec som man spår med ofta eller jobbar med det behlver ha en förvaring där det kan laddas upp med.
jag har en dröm att få göra min egna dolk/athame en till att skära med en till magi som ritualer det kommer en dag då jag kommer göra mina egna såna med. ;)
smudgevippa ska jag med göra,mm.

jag syr jag knåpar jag grejar jag pysslar jag gör en hel del
har ju butik så det blir en del saker dit med.
säljer oxå magiska saker jag gör så har ni intresse att hitta kraftfulla saker så hör av er till mig. :)
men jag älskar det mitt liv att göra saker om jag ej hade det.ett liv utan det så känns dettomt jag skulle känna mig tom.
mer förvirrad oxå.

vill ni läsa mer om saker jag gör så skriver jag en hel del om just det i en häxas dagbok.

men jag tänkte det kan vara skoj att ha ett inlägg om mitt liv den jag är.
och vad jag gör.;)

kanske det inspierar någon eller att ni börjar följa mig på mina båda bloggar. :)

jag får till mig en hel del medialt vad jag ska göra.
genom mina nära o kära från andra sidan.

så tacksam för det!
så tack ni som hjälper mig på min väg. :)

skoj med läsare i min blogg.

måste fråga er varför läser ni min blogg?
skulle vara skoj att veta vad jag skriver som gör ni vill läsa och följa min blogg!

Ha en fortsatt fin dag där ute!

Blessed be och måne ljus er väg

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar