onsdag 27 juli 2011

Ett litet steg närmare för varje dag som går!


drömmar är tillför att fångas!
Drömmar är tillför att drömmas!
Drömmar kommer med våra änglar och älvorna!
Att drömma är att våga tro dem kan bli sanna en dagoch att man varje dag kommer dem närmare!
Selene

Mitt nya liv som väntat på mig bakom hörnet ett tag.

Spännande.

Jag kanske låter gladare och spralligare i mina inlägg det är för jag känner mig så oxå! ;) härligt.

Jag ser fram emot en ny stig som läggs nu ut för mig jag kan knappt vänta.

förändringar en ny tid börjar nu för mig det känns kalas och kalas i magen min med. ;) Fniss..

Fånga dagen ,tro och lev i era drömmar dem blir sanna med tiden an.
jag har väntat så länge jobbat så hårt så länge
och nu är det min tur
för det är jag värd.
en dag närmare min dröm!


Kärlek er väg

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar