lördag 30 juli 2011

Sårad!


Att vara en ensam varginna som söker efter sin familj kan vara svårt för andra att förstå att man vill väljer göra det,att vandra själv i livet men jag har aldrig kännt mig så ensam då jag varit med min familj.men jag hittar nya vänner som blir en del i min nya flock familj jag skapar med tiden.och då känner jag mig inte så ensam på min väg och känner ej heller att jag saknar dem som sårar/sårat mig. och saknaden efter att det ska fungera en dag gör ej lika ont i mitt hjärta. i ens hjärta vill man saker ska fungera men det är inget som säger att det gör det. jag vet jag lär med tiden jag vet jag kommer över det med. men jag är ensam varg som jag trivs bäst som jag har det mina nära det räcker för mig resten släpper jag här med.
selene vargkvinnan i mig ;)

sårad
Det blir jag av mitt eget kött och blod min familj så klart.
men insåg idag att jag har skapat mig min egna familj mina egna systrar jag hittat och dem är inte komna från samma moder om man ej ser att alla är vi moder jors barn!;)

jag har även skapat min familj min egna den jag har med min fästman våra djur och kommande barn.
det är min familj nu.
inte mina föräldrar ,syskon.dem räknas ej mer efter dem gånger man fått nog som nu jag fått det.

jag tror och vet nu oxå att man skapar sin egna familj inte den man födds till och växer alltid upp med utan den man hittar i livet.
systrar må bo flera mil ifrån en eller nära som i ens dator om man så vill! ;) eller i andra länder.

jag har många goa vänner jag räknar som mina syskon.
för det känns som så i mitt hjärta.
det räcker för mig och är bevis nog för mig.

Systrar finnes överallt samt i vänner som min familj jag hittat för dessa systrar är en del i min familj min nya familj jag skapade min egna.
men dem finns inte i min egna familj längre.

sårad för man blir det av dem man bryr sig om man sa en klok vän till mig häromdagen så sant sagt men jag vill ej bli sårad mer av min familj som i mina ögon är disfunktionell.
jag väljer stänga ner där så mycket jag kan för jag har bestämt mig jag är värd att älskas som dne jag är och det är jag värd.
detta med disfunktionell
även jag är ju så men inte så konstigt för man blir som man umgås med. ;D

men är hellre medveten om det än icke medveten.och jag kan och gör något åt det! ;) hahaha skillnaden.


ha en fin kväll

magiska kramar

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar