måndag 25 juli 2011

Healat djur det senaste!

Lite goa bilder muntrar upp vem som helst en måndags kväll så får det bli! ;)
som kommer här


dalmatiner fnatt och katt fnatt det har jag nog med säkerhet! ;) hahaha

nu åter till inlägget hoppas bilderna var lite uppmuntrande och med fakta snart är det tisdag kan ju ej bli sämre. jag gillar ej särskilt måndagar sån är jag av den sorten. ;)

Helat djur det senaste.
Den ena äldre katten är piggare efter min healing och närhet.
Den andra yngre katten verkar söka healing varje natt aldrig får man ledigt! ;) hahaha
nej men det är gosigt ger gärna healing till min bästa vän i denna världen som ibland verkar ha lättare än andra att få urinvägs inflamation pga han äter ett fel foder då han äter rätt foder vilket han ej vill äta då m¨r han bra.sen är det ju andra faktorer hna är en känslig katt.och det. hjälper ej man säger åt dem sitt ej på kalla golv han är ju kille dem lyssnar ej alltid. ;) hahaha
nej men det är för han norpar de andra katternas mat. så jag får vara hård där.
han har sin även om den ej smakar gott så fungerar det. emn vad gör man när han tittar så där storögt på en när dem andra får en annan foder svårt. :/

Hoppas healingen ger resultat och oxå gör han matgladare.
nu när vi äntligen hittat ett foder som passar hans spec behov.

Reinkarnationen sitter kvar i han
han var min häst i ett annat liv kan jag nämna men jag låter ju galen i båda min bloggar så jag kan ju fortsätta med detta då!fnissar. ;D
han tror på ett sett han är det än.
han pratar med mig viskar saker till mig ligger nära.det är min bästa vän här i världen min svarta häx katt.
han som gav min butik sitt namn oh min älskade katt.
oron finnes att han går ner allt för mycket den redan slanka katten min.
men vi ska vända på detta med maten.och att äta det äckliga fodret bara.
healing uppmuntring borde göra susen.
och samt extra mat och lite burkmat ibland. ;)
även rester av kyckling bitar sånt.
nång måste man ha gott med. :)

skickar oxå min healing till Norge anser att det som hänt och dem drabbade kan behöva det kanske fel men i mitt hjärta kan jag ej låta bli det.
mitt hjärta är i Norge.
Samt min ängel.


sov gott alla goa
kram
kärlek
ljus
och månebrus

Selene Mångudinnan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar