tisdag 12 juli 2011

Hur det började för mig!

min väg,

med min resa att börja tillverka saker oxå till försäljning börjar nog så här!
mer kommer senare om andra biatr i inlägget.söker även tips hur ni skulle göra!
så läs vidare. :)

när jag var yngre så
Jag vartså  trött på att aldrig hitta sånt jag ville ha och sökte!
Varför säljer ingen sånt jag vill ha?
sånt oxå jag vet jag kan göra själv oxå lägga in magi i det hela göra kraftfulla pga den själ kraft jag faktiskt lägger ner i saker jag gjort.
andra länder hade en hel del men jag lände inte jag vill alltid söka långt ifrån utan nära.
då kan jag göra det själv fick jag token för mig! ;) skrattar
kan andra så kan jag och bättre tänkte jag på den vägen är det.
bättre vet jag ej men det är iallfall gjorda här i sverige inte alltid på nya varor utan ofast är det från naturen eller begagande saker jag gjort om.
använder sånt jag har helt enkelt.
naturligt och återanvändning är mest det jag håller på med.

men gör även helt nytt men allt behver ej vara det nyaste eller inne. :)
för jag följer inga trender eller så jag gör det jag får till mig och känner jag ska göra.

verktygen jag gör ex
jag kraftladdar verktyg jag gör till försäljning jag gör dem från min smak men även om det finns förfrågan om annat så kan jag ju försöka fixa till det som dem vill ha. :)

kan handla om färger och matrial med.

jag jobbar med det jag älskar det kan ej vara dåligt eller sämre det utan det är mitt liv att få göra det jag älskar det är nog det bästa som finnes.

att spå ge rådgvining som hjälpa andra eller få tillverka saker med händerna nej det finns inget bättre än då.

att även få hjälpa andra på sina livs vägar är helt underbart!
jag saknar ord jag saknar det då jag ej gör det.
det är en stor del i mitt liv att göra det.
men det finns där jämt det tar ej pause från mig.


en häxas liv och väg det är det vad det handalr om dagligen för mig det tar ej pause. ;) härligt.
jag behöver ej vara någon jag inte är utan jag kan vara den jag är dygnet runt.

jag är lyckligast då jag får det kan det.
jag har, jag får en hel del från mina djur som inspiration och råd som stöd och hjälp.
min önskan är dem kan vara med oxå i mitt jobb även som rådgiverska kloka spådam medium.;)

för jag har en hund som numera är med i allt jag gör och jag har en hel hus djur i mitt liv lyckliga jag.
som finns där alltid.
som från andevärlden eller vilda omkring mig.
som ger sin vänskap som även ger vänskap oxh stöd inte bara till mig utan folk jag tar hem som vill ha rådgivning ex.
dessa djuren jag har med mig
alla dem har en bit i mitt skapande med eller när jag ger rådgvining till någon det bara kommer natruligt liksom.
ibland kanske en person blir ledsen perfeckt då kommer min ena katt och lägger sig bekvämt i knät och tröstar. ;) då säger hon några kolka ord och personen kan ej låta bli att bli rörd och glad. :)
min hund ska få vara med mig en hel del då jag träffar folk som någon av mina katter.
dem är liksom en del av mig.:P
en extra hand. :)

min hund kom till mig nu för att lära mig saker om livet på ett annat sett.
han är alltid med mig där är han som lyckligast. ;)

när jag mediterar är dem där ska meditera med mig även min hund?!
japp mina djur är väldigt andligt närvarande dem ser hör saker med.
dem tom ser mer än jag ibland för ibland måste man stänga ner sig lite få vara lite i fred. ;)
då kan dem säga vem är den farbror som är på över våningen?
då ryser jag för jag kännt någon varit där men någon jag ej kanske sett bara kännt fasten jag är stängd tar det ej alltid pause jag känner det jag ska känna. ;)
ibland vill mina besökare bara klappa min djur eller titta förbi inget mer inte förmedla något bara titta in. :)

ibland får jag besök som vill och ber om hjälp eller har en hälsning.
ibland förmeldar jag det men vissa verkar mer rädda för mig sen efteråt är det värt det ja för andeväsenet men för mig själv är det ej så men måste titta förbi det med.
dessa personer som tar avstånd kanske återkommer senare. :)

ilband får jag verkligen bevis på saker och ibland så får jag sån bevis så jag ej vet vad jag ska göra md det?

det som jag ej vet vad jag ska göra med är detta jag vet ej vad skulle ni gjort?!
dem hjälper mig med en hel del mina andebesökare.
men
jag fick en förfrågan av en av dem nyligen en jag ej käntn av på länge dök plötsligt upp.
då ett tv program visade ett program om HENNE?en tjej som var syster till en kille jag hade känslor för för så länge sen nu.
jag rös.
inte kunde jag berätta detta till min andra häflt som var lika förvånad som jag att jag valde den kanalen så är hon på tv.
då jag berättade för han om denna killen och hans vackra syster.deras band. och att jag känt av henne ibland.
men jag kände ju av henne IGEN.
satt själv och bekräftade saker som hänt henne ja det var några mediums som uträdde hennes mord. :(
jag kände in jag med.som hon hjälpte till och återberätta.fast genom mig.
varför jag tänkte jag men varför inte jag får helt enkelt bli van vid detta.
att se personer som gått från levande nuet till en hemsk död det ska ingen behöva vara med om jag kan ej gå in med massa känslor men ibland tar känslorna över.det är oxå deras känslor jag känner.
jag satt och fälde några tårar av många anledningar för jag blir arg någon som är störd tog hennes liv går fri gör det igen säkerligen det är inte ok spec då jag själv varit med om liknande då känns det extra starkt i mig kan jagbara sitta och titta på eller agera det är frågan det..
javisst detta liknar min historia som hennes är men jag klarade mig.
men för mig är det såklart tungt lessamt men jag ser ju lite på ett annat sett dem som är döda är ju ej det.
jag måste hålla avstånd oxå.
men ibland är det svårt att ha avstånd.
jag ser ju ej bara smärtan jag ser hela alltet livet livet nu hur dem är det är ej slut för mig fasten det är en ande.
för dem är där deras liv fortsätter jag gör ju ingen en tjänst om jag börjar stor gråta för denne är död. ;) om ni hänger med.men såklart jag blir lessen denna tjejen var helt underbar personlighet.
och vacker cool tjej.nej jag har ej träffat henne mer än andligen men jag vet ju!;)
jag träffade hennes bror vi hade en flört ett tag.en vänskap något fanns där kanske var det hon som förde ihop oss igen efter så många år vi sågs sist?
men pga min historia var allt för lik hans kära systers historia hur hon hade blivit mördad men jag klarade mig i livet.det vart för mycket för han.
han tyckte det fanns likheter så kunde han ej ha kontackt med mig,
så det som fanns där rann ut.
jag ville hjälpa han med hans syster då och han att leva gå vidare ge stöd men jag kunde ej så mycket om denna mediala gåvan som kommit allt mer åren efter detta mötet.detta var då jag ej kunde detta som nu.
men hon har hängt kvar i mina tankar som hennes underbara bror.
satt en dag och tänkte på dem.

så bara häromdagen satt jag och bläddrade på tvn så dök hon upp där? då jag kännt av henne tänkt på henne.
jisses det bekräftar jag sett henne även.;) ja ibland blir det starkt.
jag vet ej om jag kan göra det hon vill.
för jag försvann från hans liv pga jag var ett sår som påminde om hans syster.vi hade nåt där en fin vänskap men jag vet ej om han är redo o ta till att jag känner av hans kära syster.
jag vet ej vad jag ska göra.
detta gnager i mig jag kan ej göra något åt smärtan deras.
jag har själv ärr som påminner att våra hisorier som flätas samman likheter liksom.
allt har en anledning men jag vet ej vad jag ska göra.
för första gången.
jag får nog ett svar
ett svar jag är rädd för
rädd att anses vara tokig eller ha gått över en linje
för anden ber mig.
ahhhhhhhhhhhh jag vet ej vad jag kan göra för skillnad?
säger jag ödmjukt och blygsamt! ;)

mitt liv fortsätter med det jag gör
det jag vill göra är att fortsätta hjälpa andra
att ge råd hjälp mm
att göra saker med mina händer sälja sånt som inte finns som är spec kraftfulla.
egen gjort är mest kraftfullt aohc vackrast med! :P

jag hoppas ni finner er nyfikna på mig och mitt liv den väg jag går på.
så följer ni med mig på min resa mer ifrån bloggen en häxas dagbok
http://thewhisperingangel.blogspot.com/
det skulle vara en ära att få göra ett verktyg eller annat till er.
eller få spå er eller ge er rådgivning.om intresse finnes. :)

fånga dagen och era drömmar
våga var den ni är
ni är vackra spec
och till mina vänner som systrar ni är spec för mig vackra och underbart unika så var extra försiktiga om er all min kärlek till er

selene mångudinnan

för hur jag än gör ibland så syns min svans fast denna gången är det mer en hund på 17kg som är min svans ;) asg
min svans är som en tanke om att man ej anses normal att man ej passar in så hur jag än gör så passar jag ej in i det normala  men det är inget jag heller eftersträvar för jag vet nu jag är inte normal jag är jag! :D
jag är ingen jag vill heller förändra eller behlva förändras för någon annans skull.
hur jag än gör kan jag ej gömma mig min svans vilket jag ej borde för folk borde ej vara rädda från början så välkomna till min värld XD hoppas ni tar mig med öppna armar som jag välkomnar er i min famn som värld! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar