onsdag 20 juli 2011

Tatuering som visar din tro rätt eller fel?

Vad tycker ni om detta?

Är det ok för alla att se ut som dem vill och tatuera in det dom tror på eller inte?
att ha ett tecken som står för den du är det du tror på?
att du sen kan få jobb du söker för folk kan anställa dig efteråt?
vad fungerar i dagens samhälle vad fungerar inte?
vad är acceptabelt vad går inte?

många tatuerar in det dem gillar eller tror på.
ex tatuera in en månskära vilket jag tycker oxå är fint att göra som en symbol oxå för man tror på gudinnan ha en månskära på sin panna men måste det just vara en tatuering på pannan eller kan man ha ett smycke eller halsband istället för att visa det?!
Räcker det eller ska man göra en tatuering för att visa detta är jag ta mig för den jag är.



jag valde att göra en stor tatuering på min arm med ett pentagram inte för att störa någon eller något sånt
det är den jag är!
min tro mitt val med enkelhet!
varför ska jag vara någon annan för?
varför duger ej jag varför skulle jag ej få jobb för?
jag hoppas att vi kan förändras en dag och att folk slutar titta snett på mig om jag visar upp min tatuering fullt synligt.


senast igår var jag ute och åt på en resturang där var det en del äldre dem tittade extra mycket på mig och ner på mig pga jag hade denna stjärnan?

förstår ej att det fortfarande är folk som reagerar på mitt val på mitt skin på mig?
dem tror jag är ond ibland tom skrattar.
eller satanist ofast då.
eller något annat det går ej liksom ihop med mitt hår eller med mitt smink med mina kläder eller det faktum att jag faktiskt tar och jobbar med det jag jobbar med. ;)

jag kände jag var tvungen att skriva detta för den filmen jag skrev om satte i gång tankar
vad är acceptabelt i dagens samhälle
är det äldre som reagerar så här eller kristna eller kanske tom dem som är rädda?

vad tror ni!?


all min kärlek
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar