söndag 24 juli 2011

Healing av våra djur vänner!

Healing kan våra djur ge oss.

Vet ej om ni tänkt på det emn har ni ont så dras oftast djuret till dig för att antingen ligga nära dig där du har ont! har detta hänt er?
skriv gärna och berätta om detta för mig. :)



tidigare i sommarens början
min far hade ont i magen utan att veta vad som var fel.
mina katter såg direkt vi hjälper till här han fick inte sitta ifred ens mindre ligga ifred dem skulle ligga på magen hans.
det visade sig han hade ett sår/bråk som var på väg att gå upp ett gammalt bråk som han haft innan hade nu gått upp igen.
mina katter visste.
han log ner och katterna log över han så sött det hjälpte sa han hur är det möjligt?
jo dem ger dig healing tydckte jag så det känns varmt där dem ger healing coh det känns som deet hjälper där du har ont.
visst dem kan ej göra såna stora saker friska men dem kan underlätta läkningen eller hjälpa ens smärta att det ej gör så ont men operations behövs alltid.

Kan djuren hjälpa oss?
Jag vill tro på det min känsla säger vi är alla varelser oavsett ras fyllda med olika energier vi kan ge av vår energi till andra.
vi kan få andra att må bra genom en kram eller närhet.
ovillkros kärlek som vi får av djuren våra.

djuren att dem finns i våra liv stärker oss och gär oss friska.

katter betyder att vi lär oss älska oss själva dem vi är det vi gör.

hundar lär oss att vara sociala att gilla det mer.

allergi mot dessa djur är tecken på att man kanske ej älskar sig själv eller kanske tom har rädlsa mot att umgås med människor.

andra ämnen man är allergisk mot påverkar oss på andra sett.
men detta var ex på dem vanligaste djuren och det ska ju handla om healing.


solögas böcker står det mer om just detta. ;)

så att ha ex katt eller hund gör oss friska och vi älskar oss själva samt vi älskar att umgås med andra.
det gör oss friskare med!;)
det var det jag ville komma fram till.. :)

så var nära era djur njut av era stunder hur länge dem än varar.
så är det extra mysigt och något man ska ta vara på.


Ljus er väg
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar