fredag 8 juli 2011

Mediterade igår!

skulle kunna vara Morgana hon är ljuvligt vacker och magisk såna här kläder tunna klänningar lager ser jag då hon svisar förbi mig. men hon har möjligtvis större lockar mer hår slandade slingor otroligt vacker och mer tyg på sin klänning såklart :D hahaha
Kanske är det Pan som springer efter henne med för
hittade precis detta om pan och selene mångudinnan på wikipedia skrattar

Pan's greatest conquest was that of the moon goddess Selene. He accomplished this by wrapping himself in a sheepskin[17] to hide his hairy black goat form, and drew her down from the sky into the forest where he seduced her.
är det det han gör försöker förföra mig skrattar jajaja där ser man. ;) får akta mig då. :D hihi

meditationen igår
på gemensam tid med vänner ifrån gruppen jag har.

Det gick ej alls först för mig att slappna av men sen så fungerade och jag fick till mig en massa.
det jag delade med gruppen väljer jag att inte berätta här.
känner det var mellan oss och inget alla behöver läsa om.tänker då jag om det.
men jag ska berätta vad jag såg för mig själv för det gav mig en hel del svar som jag funderat på ett tag nu sen skogen inläggen.

efter jag gått min väg för att undersöka och få egna svar själv så plötsligt så
såg jag henne igen.
hon gav mig svar på vem hon var och vad jag ska göra

Detta!
*Healing ge det live som via distans
*Mina händer var kraftfulla verktyg och ska användas till skrift som skapande
*Jag ska lära ut saker och ge rådgivning precis det jag gjort innan
*Jag ska tillverka olika verktyg wicca/häx prylar som jag gör redan idag
*Skriva och även sjunga som tala
*Vara den jag är visa mina sanna färger
*Ha den butiken jag har men utveckla den mer i sann whispering angels anda allt vad det innebär ;)

Hon är
*min guide
*massor som jag känner det som kan ej få ett svar utan flera min ängel/älva naturväsen skogsrå ja jag hittar ej alla namn vad hon är för hon är allt det där ,som kommit till mig för att hjälpa mig kanske som en guide jag har då ej hört talas om att man kan ha en sån guide därför tycker jag rådgivare lärare passar henne bättre för jag vet jag har olika guider med mig men hon är nog mer som jag nämnde inte en guide.måste fråga mina goa änglar om detta dem kan lite mer om just guider.
*min syster kan ej släppa den känslan hon är så bekant
så otroligt vacker vacker själ och helt underbart magisk är hon.

Jag fick svar på mina funderingar över vem hon var hur livet mitt ska formas visste ju detta sen innan men måste få bekräftelse att det är rätt väg.
då allt känns stå stilla.

känns så gott och skönt det.

det handlar om att klätttra vidare i livets väg oavsett om det är jobbigt eller svårt så ska man fortsätta att gå inte låta någon ta ner en även om det händer en hel del ska jag ta med det och men fortsätta att just gå och fasten benen mig ej bär.
för deet kommer alltid nya berg att ta sig an att klättara över det handlar ej oma tt veta vad som väntar en bakom berget vid slutet av bergen utan det handlar om vägen klättrandet. :)

en favorit text från en låt.
the climb med miley cyrus
så sant så!



http://thewhisperingangel.blogspot.com/
skriver en hel del i denna bloggen med om mitt liv min butik om mig mer öppet.
så häng gärna med där med bli gärna mina följare med här som där
vill ha lite mer läsare skulle vara trevligt att ha 3till ;) hahaha
eller få en komentar
om ni upplevt något liknande eller varit med oms aker eller kanske känner ni vill ha rådgivning jag ger gärna det för det är mitt liv är här för att hjälpa andra så är ni hjärtligt välkomna att höra av er för en sittning.
för nu flyger jag på mina egna vingar och mina egna äventyr väntar på mig.


biter ifrån om jag behöver ;)

jag läser en hel del andra bloggar är lite dålig på att komentera förlåt mig ni finns med mig jämt vill jag säga er
och i tanken som hjärtat.
många bor i mitt hjärta så jag var tvungen att ta sönder den så alla får plats där i. ;)



Vad mer fick jag till mig jo bara svar på mina frågor tips råd mm.

såg min kära morfar min släkt :)
min gud ståd en bit ifrån inga gudinnor denna gången
såg även en hel del annat.
som ska skrivas ner i min bos nång fram över. ;)

så meditera mera även i grupp på distanns eller tillsammans.
jag har några underbara personer i mitt liv jag gärna mediterar med distanns eller live.
så vi ses och hörs igen säger jag om det!


magiska kramar och all min kärlek er väg

Selene Mångudinnan/Raven Angel  hon med dem många namnen ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar