tisdag 5 juli 2011

Måste nämna detta.


Det som hände mig i morse påverkade mig en hel del läs min andra blogg.
vem var det vem var hon jag såg var det ett skogsrå eller vittra.
läs mer så hänger ni med.

jag har tänkt och sovit grubblat pratat om detta.

under dagen kom det till mig mer saker.saker detaljer jag glömt eller ej ville tro jag kände såg kanske tom.
som jag glömde då jag skrev ner dem.

detta
jag såg en hjort!?
jag såg hjorten blev en kvinna blond med långa lockar tunn tunn klänning som Morgana jag skrivit om i någon av mina 2bloggar. ;)

men jag vet ej om det var morgana eller tom skogsrået.
då det var litha såg jag och min vän något vid min skog bland mitt träd och andra ekar.
kanske var det pan eller var det tom ek kungen him self?

jag har ej tittat in korten vi tog.
har ej haft tiden men jag måste göra detta snart.
hoppas där få lite svar på vad vi såg om det fastnade något.

får ta med mi kameran nästa gång jag är ute och ett block med en penna! ;)

så det är väl ej så konstigt då om jag ser ett kvinnligt sådant väsen eller är det en guide eller vem vad var hon???

är så trött så jag måste gå och lägga mig strax ville bara skriva ur mig lite om min magiska händelse idag
och jag får ej till mig mer än så.

fick svar på dem frågor jag hade som mål att få under min promenad och en vän sa till mig att hon är här för att hjälpa mig
hon vill lära mig nu när jag förändras kanske som rådgivare eller guide
jag vet ju ej vem min guide är men det kanske är så morgana min syster från ett annat liv är min guide?

hennes röst var ljus och exotiskt hahahaha kan ej förklarat.
min vän hörde ju allt med så jag är inte galen har jag konstaterat. ;) isåfall är jag och min goa vän/syster galna ihop.

min kompis sa oxå hon som kände in på detta att denna kvinnan vill hjälpa mig med healingen?
jag bara du är den andra som nämner detta.
ja jag kan heala men jag är så rädd att skada andra.
för ja jag har levt jag har verkligen levat så kan man ej då när man ger healing skada andra?
distans svarade min vän jag frågat råd om och vad hon kände.
ja jag får se.

hon kände rätt jag har varit orolig länge för min far som varit sjuk han väntar en operation hon tyckte jag ska ge han healing.
då han var här och hälsade på gav katterna han det.får kanske lägga på min håriga hund vän på hans mage.;)

jag funderar på om det fakta att jag var super trött gick som en zombie som utgjorde att jag fick uppleva just detta imorse?

att få höra se detta gav mig rysningar alla håren i min kropp ståd upp.
vem var hon/det?

min vän hörde hur det prasslade det var då jag såg hjorten sen såg jag en kvinna vips var hon och hjorten borta lika fort?
hur är det möjligt som dem gick in i en annan dimension plopp borta?

jag är så förvirrad just nu! :) skrattar


ja jag kanske drömmer om det min kompis sa nåt om drömmar med att jag ska använda mig av dem var det nog mitt sinne är ej som det ska idag har sovit allt för lite i natt blir lite knasig då. :D

hjärna och kropp fungerar ej ihop.
;) båda två vill olika saker typ.


så måste sova nu strax eller snart.

men jag kan ej sluta fundera på detta så spännande så var bara tvungen att skriva lite. ;)

måne kärlek och ljus som sus och dus
kärleksrus

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar