fredag 15 juli 2011

Stänga ner oss!

en vacker bild är som energi för själen Selene

Stänga ner oss!
Är inte själviskt eller som gör man missar något utan välbehövligt kanske oxå göra detta för att lära sig något om sig själva.

Att stänga ner sig är oxå en överlevnadas sak att kunna göra det är nödvändigt för att vi ska må bra och fungera normalt.!

Och alla behöver vi en break inte vara så mottagliga öppna för andra hela tiden som andeväsen andra sidan andra energier.

Chackrana det är dem vi ska stänga för att bli lite mer här och nu vara medvetna och få lite lugn.anser jag.

Eller så kan man visulera man drar på sig ett klädes plagg som täcker er eller ett täcke sovsäck
eller kanske ett ägg klot som man vistas i.
Nu är jag i min egna atmosfär låt mig vara ifred nu vill jag bara vara kan vara något man säger när man går upp på morgonen eller jag väljer att idag inte vara så öppen oavsett vad som händer.

Alla behöver vi dra oss tillbaka ibland att vara i vårat vara en helt vanlig person vissa dagar vill man vara mer ensam med.Man ska alltid lyssna på ens kropps signaler.Och försöka att se till man oxå agerar efter sin kropps behov.

Min kropp ger mig signaler hela tiden.
För mi handlar det om balans lagom om allt balansera känna efter.
Behöver jag mer tid ensammen eller vara i ett lignare tempo så är detta helt ok.
alla kan vi ta små liva oss pauser eller breaks för oss själva från andra med.
Det är helt ok anser jag.
just nu vill jag tat lite lugnare vara i en lugn tempo sköta om mina saker.
som jag skrev i en häxas dagbok.
Jag är lite upptagen nu med mina butiks saker men det går så långsamt jag är lite trött och har haft har ännu en hel del att fixa med.

Det går lite lugnare men har en del att stå i nu och tar tiden till lite annat.
Mår bra känns ok jag är glad har inspiration.

Såklart andevärlden healingen ej tar pause från mig kanske ibland när man behöver återhämta sig.;)

Jag kallar den tiden för liva sig!
Man gör sånt som gör en extra glad.
Man kanske tom läser eller går promenader man lär sig att hitta tillbaka till sig själv då efter en stressig period eller bara andas vara här och inte överallt!;D

Liva sig för mig betyder andas hämta kraft inspiration meditation sova äta bara vara göra sånt som gör oss glada hela igen.Det som funkar för mig funkar ej för andra.alla är ju olika så det är att hitta sin balans det man behlver lyssna innåt vad behöver du just nu.
Var logisk och snäll men lagom snäll! ;) choklad är gott men behövs ibland men kanske ej så mycket alltid i stora mängder.
att liva sig ja
det är som en liten Pause som är välbehövlig.


Jag tar mig en sån nu så därför skriver jag ej lika ofta just nu ett tag fram över här.

Ibland ska ej ords slösas så det hörs om men ibland kan dem ge något till andra i skrift form så det är därför jag skriver hellre oxå än talar. och hoppas det jag skriver ger något till er?!

Stänga ner sig från andra är väl mitt sett oxå att göra ibland för att liva mig för att hämta kraft och styrka.
Det är en del pga min sjukdom jag gör så men den är inte den som styr mig jag är inte min sjukdom den är bara en liten del av mig som gjort mig den jag är hyperaktiv person helt enkelt som kan bli lite lättare deppig än andra!
Så den styr ej mig utan det gör jag själv som väljer nu gör jag detta för att hitta min balans igen.
oxå såklart plus för mig då jag känner mig trött känner deppigheten rastlösheten tränga sig på igen.
Det ger med sig.
alla kan få vara trötta ibland med. :)

Men jag flyger samt flyter med i detta flöde som finns här nu.
för underbart att låta bli.
njuter!
andas!
Dansar vidare!
det känns ok att lämna bloggen vilande ett tag men inte så länge för det kan jag ej låta bli! :P

Hoppas någon kommer sakna mig lite grann? =)


Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar