tisdag 26 juli 2011

Har ett problem!

undrar om ni kan hjälpa mig med det!



Det är så här jag har en kär kvast den är i vägen antingen snubblar man över den eller så slår man tårna på den eller så äter någon kär katt på kvasten själva riset eller så käkar hunden på skaftet!!! Vad ska jag ta mig till vart ska jag ha den????? Hjälp!!!


Jag tänkte den kan ju stå emot altaret mitt det fungerade ej den är så stor själva riset.

om den ligger ner går men den ska ju ej ta upp ett helt altare.

så vad ska jag ta mig till?


denna häxan får fnatt det var ej lätt att hitta någon plats tilll den.

tänkt att hänga upp den men har inga ideer hur jag ska gå till väga?

ovanför en dörrpost eller på en vägg kanske?

så jag söker tips på förvarings sett till kvasten ens!
hur förvarar ni era kvastar?

har ni en eller flera?som tokern jag har!
ja jag har flera men dem andra är ju mindre och har mindre ris.
men denna jag gjorde själv minsann den fick ju enorm ris så den är ju spec och vacker. ;)

sen har jag en mindre på mitt altare då och då.eller i närheten där jag jobbar. ;)

har oxå en jag köpte för några år sedan. som står och är smal men så snygg.kan ju ej göra mig av med den.

nu ska denna häxan/gudinnan sova.

kärlek och magi och häxfnatt er väg
;)
och godnatt mina kära och goa vänner systrar och läsare samt följare
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar