onsdag 13 juli 2011

Helande händer hur det började!

att bara flyga med sväva med flyga fritt är alldeles helt förtrollande underbart så känns det nu när jag bara flyger flyter med allt som går väl i mitt liv.som en saga min egna förtrollande lilla värld! selene

När jag var liten så tycktes alla djur vilja vara nära mig dem ville spec jag skulle klappa dem?!
Dem har alltid dragits till mig sen dess.
Djur i olika storlekar.

hundar som sliter sig loss för dem ser mig jag säger åt dem nej gå till din ägare men jag vill vara med dig.:D hahaha det går ej sötisen det går ej.vänd om min vän ta hand om din ägare gå hem igen.tack för du såg mig!brukar jag säga. ;) hahaha

hundar jag spec hundar verkar reagera på mig.så har det varit länge.

men även andra djur som människor.

Nyligen var jag och besökte en god vän till mig. :)
Hon har en granne med massa underbara kor.
Ja jag blir helt salig ang kossor det är för underbara varelser som ger oss så mycket gott och dem är för goa! :)
Jag samlar föresten på kossor! ;) samlandet går frammåt men köper ej hem varje ko grej jag ser jag behlver ej ha dem alla. :D skrattar
I allafall föresten dem är ju ett heligt djur står för familjen så varför inte samla på något så klokt eller tycka om kossor!
Jag hälsade på min vän åter dit så kom nog alla den bondens kor till stakettet där jag och min hund ståd och tittade och min andra hälft min anam cara och min goa vän fast dem två var lite längre bak.Min hund var mer rädd och skulle väl skydda matte från vad fasen är det där!? :D tankarna for i han vad är det där? hahaha han skällde jag var ohh men titta titta så söta goa. ;)
det tyckte ej han han tyckte dem var stora men deet var inte hästar vad är det där blicken tankarna for.
dem sa kossorna oh en kalv en kalv titta en kalv i koppel? :D hahahaha
så kom det fram ett huvud lite längre närmare mig, ett till snart var alla där och kikade lite extra på den där konstiga kalven (min hund) han sa jag är en hundvalp men jag är stor pojke nu ungefär. ;)
Dem trodde han var en kalv helt klart.
tom min vän sa det syns dem tror han är en kalv.
men det jag inte var beredd på var detta
jag vart så förvånad dem kom så nära mig just även om hundne skällde jag räckte fram min hand och så kom en stor kossa och slickade min hand????? titta kossan slickade din fästmös hand säger min kompis samtidigt då. hahah vi tittade på varandra det är så ovanligt så gör dem ej på alla inte. ;) men på mig!!!! yay
den slickade min hand hjälp eller gu så gulligt men vilken slem du hade på nosen gumman skrattar
men det var så häftigt jag var förtrollad länge för detta har ej hänt mig sen jag var liten.
då en kalv hängde efter mig då vi var på besök hos farmor och grabbarna grus ungefär i underbara Finland såklart! ;)
i allafall så hängde den kalven den valpen dem hade efter mig hela tiden.min hund gör det samma pussar mig slickar mig jämt och hänger efter mig underbart hahah påminner mig så mycket om den hunden är nog samma vän som hittat hem till sin lill matte igen!;)
när kalven ej nådde mig då den ej kunde slicka på hela min kropp som hunden med envisades med.
så skrek kalven den ville vara med mig.
jag fick inte sluta klappa dem eller vara nära dem heller för den delen jag var 3år jag gick med en hink o matade dem som farmor lärt mig.
men bara den kalven hängde efter vanligtvis är dem rätt nära sina mammor men denna ville vara nära mig.jag var väl extra mamma eller något sådant.;)
 och dem lämnade mig ej en sek hundne o kalven.
såg kalven mig så kom den till mig jämt.;)
tror dem skyddade mig redan då ville vara nära för dem vart oroliga då dem ej fick det.jag vet jag pratade med djur redan då.
på mitt sett dem var ju kompisar men hunden säger men kalven vill ej.,farfar hälsar dem vuxna vart rädda antagligen ett barn som pratar med hundar kalvar och andar. ;)

jag vet dem ville bara vaka över mig för dem såg mig som spec.
nu har jag ingen kalv efter mig men en hund jag har fått en svans säger jag det är bara min svans säger jag.;)
men en underbar sådan.;)

när folk kramar mig ser dem så förvånade ut som om jag gav dem healing men dem ser så förvånade ut efter kramen som att det gjorde dem gott ,kanske jag gjorde det gav dem en go healande kram med avsikt!:)

Mina händer är sällan kalla jo när jag är trött eller för varm så brukar mina händer vara lite kallare.
eller då min självfrändes är varma är mina kalla så han kan värma mina! ;)


Så att jag har denna bloggen kvar är för jag är den jag är.oxå denna underbara mångudinna jag är så fascinerad av.

hon kom till mig för några år sen
men för mig heter hon Diana ibland Selene eller Luna
hon kom i rätt tid i mitt liv det var en vändnings punkt
vart 7år ni känner väl till detta va?
så vart sjunde år är ju det så det var väl därför hon kom till mig och har sen liksom vakat över mig.ibland lite mer på avstånd hon skulle ju bara ge mig en födelsegåva. =)
hon gav mig en present till mig hon som kan tala med djur och andar ocn naturväsen hon med dem healande händerna.
hon kallade mig vid mitt rätt namn en av det många jag bär.
hon var så vacker hon kom med sån kraft glädje kärlek sån kärleksrus och brusande.
Hon visade en sådan vacker bro med murgröna (min växt) och resten behåller jag i mitt hjärta länge kvar.
jag vart helt förtrollad ungefär samma känsla som min egna ängel sophie gett mig då jag mött henne. :)
eller andra jag fått möta för den delen heller men jag vet Diana hon gav mig en ny start ett avslut en ny början en port som öppnades som gav mig andra fördelar och förmågor som var redo att ta plats.

men detta var vid vaket tillstånd jag mötte henne
mitt första möte med Sophie det var mer dröm meditativ tillstånd.

jag är lyckligt lottad  glad in i hjärta och själ
att få gå denna vägen att få vara den jag är.
vill ej vara någon annan jag är så glad jag är just jag och tacksam för allt jag fått se hört känt.
det har varit en lång resa mycket smärta och eleände med har jag träffat på man antar man växer av sådant med.
att få ha lärt känna dem jag fått lärt känna och träffat på
glad ni som följer min väg här som där! ;)

blir glad varje gång jag hittar en liten komentar med.
extra glad blir jag då.

så tack ni som orkar läsa allt skrammel och svammel jag skriver.;) hahaha

mina helande händer dennna gåvan jag bär stolt upp nu och visar mina framfötter allt mer nu
och lyfter högt uppför huvudet när jag kallar på dig min gudinna när månen snart så fylld igen för oss skina
min gudinna jag har så kär säg mig när
eller varför du fina
du gav mig en gåva så stark så fin
till tacksamhet  jag nu följer i dina spår
skickar ut så mycket glädje jag kan och ljus samt kärlek som du gör
genom att tindra lysa för oss förföra oss med din mystik och charm samt glans och elegans
du stråla oss fyllda av allt det goda du ger av
jag önskar jag kan ge lite av
av det du gett mig på din väg
men nu jag går på min du som vakar över mig du fina
tack Diana du strålande du sköna gudinna fina
Din Selene Mångudinna


kärlek
Selene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar