onsdag 6 juli 2011

Skogen!

konsten att se det osynliga!
det gör jag nu verkligen är ett som är sant.
förut såg jag det vackra i det osynliga nu ser jag mer hur vackert allt omkring oss här i världen.
allt är i nya nyanser och former jag har varit med om något spec, jag har fått se något udda jag fick se detta jag vart utvald?!
nu så känns det kristall klart
och jag känner sån stark kärlek och jag har vaknat till något i mig har vaknat till.
jag vet vem jag är och vad jag mer ska göra på min livsväg.
mina uppgifter har ökat.
jag ska ge healing för nu är jag redo för det.
nu är jag redo för detta!

skogen mitt ställe
var förbi där idag på kvällen jag såg inte något konstigt eller hörde något heller.
men jag kände en vibration där jag sett henne.
där kände jag en vibration.
jag kände mig yr.vad händer med mig?
hitta en annan stig jag inte sett innan måste gå på den se vart den leder känna in vad jag ser och känner där.
hur kan en stig dyka upp minns ej den sen innan?

detta börjar bli väldigt strange när jag upplever massa sånt här.

var i en annan skog idag promerade med min andra hälft och min goa vän.vi gick med hundarna en skön skogs promenad.men jag
kände mig liksom igen iaktagen tänkte ja men då får ja bevis om något är där då.eller då får dem oxå se detta
då ser vi väl alla något eller hör snart tänkte jag men inget hände.
kändes mer som något var där något jag kände igen
pan eller någon annan som sprang runt där bland träden.
brukar känna av han.

vad hade han så bråttom till.kunde ej konsentrera mig var som i en annan planet likagärna.
var letretlig är trött.
orkar ej använda orden för att tala i onödan måste spara energin min.lite.
jag funderar känner in försöker förstå.
men jag får inga svar direkt så jag vet ju redan.
tiden är inne för förändring för att växa.
jag är redo för detta jag håller på med nu.
gå min egna väg göra det jag ska göra.
jag har samlat erfarenheter kunskap och samlat på mig tills denna tiden som nu knackar på.

men jag är trött allt står mer still nu för jag ska bara lita på att allt går vägen händer i rätt tidpunkt.

för
jag förstår ej vad som händer med mig har varit så här sen litha.
något händer med mig jag växer nu.
javisst jag skulle börja om men jag hade ej förväntat detta skulle komma på min livsväg ännu mer gåvor förmågor hur ska jag tackla detta är jag redo för detta?
tydligen då det kommer till mig.
just nu?

som sagt detta är en ny upplevelse att se så tydligt känna så tydligt.
så förvirrande.
förut har jag sett på ett annat sett fått till mig saker men detta kunde jag ej ens drömma om.
känner mig som ett barn som smyger runt i skogen redo för att få se något andra kanske ej tror på eller ens får se så känns det.
smyger runt för att inte bli sedd för att själv få se och uppleva.

som en Ronja Rövardotter som tror sig få se en rumpnisse eller en vildvittra
jag har sett en hel del nu måste jag säga.
och det är så spännande.

som vanligt i natten jag kan ej sova.
jag känner av saker jag väsen och jag förändras under tiden.

jag gav healing till en kär person i mitt liv fick idag bekräftat den personen måste mått bättre än vanligt.
så jag är glad så länge det fungerar.

mina händer glöder av värmen
får se till att använda den kraften igen.så kanske jag kan sova gott efteråt.kanske jag blir trött nu är jag pigg som något ger mig energi?

antar
dags att heala igen någon igen.
;)
mitt i natten.

magiska kramar
och kärlek er väg

Selene Moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar