onsdag 13 juli 2011

Mina Healande händer!


När jag masserar någon så säger den persone sluta inte! :D hahaha
När jag håller någon i handen säger sen personen garanterat vilka varma goa händer du har!
När jag har hållit i en sten/kristall kanske jag lägger in lite energier i den så får personen som ska ha den av mig säger förvånat ojsan det var starkt eller varmt eller du måste hålla igen lite du har såna starka healande energier i dina händer!

Det är saker jag fått höra om mina händer.
;D det är lite smickrande skojigt att kunna få höra bra saker med ibland då o då. :)

Det värmer denna healares hjärtat gott!

skickar en healande kram er väg
vem fångar den?


och blåser lite healande tankar till dem som behöver dem som en sann mångudinna jag är

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar