måndag 24 oktober 2011

Att förändras gör ont men är nödvändigt!



anser jag
visst det kan vara lätt med men ofast svårt och tungt.
men man ska aldrig vara rädd för att förändras och växa!

många som förändras växer en hel del och mår bättre dem som tar sådana beslut.

dem som stannar kvar i ett sår tilsltånd eller i ett tilsltånd som ej gynnar en själv står ofast still och mår väldigt dåligt i onödan anser jag.

jag har gjort 4st videos om verktyg jag delar med mig av kan man väl säga
på engelska på selenewhitegoddess

hoppas ni tycker dem är hjälpfulla på er väg när ni förändras när ni ser ärligt på er själva och känner efter var det där så himla bra igentligen?

bara ni kan förändras ingen annan gör det åt er.

kramar och all lycka på era livsvägar och väl mött

selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar