fredag 28 oktober 2011

Lite tankar om allt möjligt!

Att alla är olika är underbart och super bra.men man ska ej dra alla under en och samma luskam.

dvs alla är olika men det är väl skillnad på skit och pankaka för då är man helt plötstligt någon new age flummare..
alla är ej flummare och styrs av andra men tydligen är vi på väg att bli robotar alla wiccans med.
alla dras vi under samma skit.oxå just det det viktigaste vi är ju ett med satan så,följer han troget?. :D asg
det är så fåniga saker jag hört det senaste så jag vet ej om jag ska garva ihjäl mig och roa mig med det eller om jag ska bara skita i tragiska människor.
sant som sagt det är ej värt att sjunka i samma nivå men hur mkt ska man ta oxå av sk vänner,andra heller.
först stryker dem håren fint sen åt motsatt håll när det ej passar för dem ej kan acceptera man ej tycker lika och då kan man ju ej vara vänner ens eller?
 men det är väl så såna här saker som tro det måste vara lika för då kan man ej vara vän och då kan man ej lära sig något annat av andra om man tittar lite och lyssnar lite på andra inann man öppnar sin stora käft är ju ett bra råd.

sen att styrka håren åt rätt håll och låtsas som det regnar det är ju att dölja igen sina spår och det man igentligen tycker.gå och gör en video på yt istället och spy nu galla över det jag tycker. varför leka barnlekar och dagis attityd folks?kan alla ej få vara olika och världen vara fin räcker ej världen till alla,att alla gör det dem kan?alla drar vi ett står till denna enorma myrstack. alla gör vi något bra.det är fel på dem som dömmer dem gör ingenting för dem använder sin ilska till att styra andra och det är inget jag vill medverka i.kommer snart rensa lite på mina yt kanaler. vill ej ha konstiga folks där.

,som bara snackar massa strunt eller visa upp sig själva. kom igen om hundra år när ni fortfarande utvecklas. ;) så fortsätter jag att hjälpa andra och göra något för andra under tiden. tack för mig och den som tar åt sig har problem.

och detta är en sak jag skriver för jag är så trött på att folk verkar ha skruvar lösa.nej jag är ej ond jag är bara helt enkelt perfeckt som alla skapades.

. alla som måste hela tiden visa upp sig dem kommer aldrig bli nöjda.folk som jobbar för att bli rika eller spelar i spel kommer aldrig bli nöjda heller om pengar är allt för er,matrialism det ligger ej lycka i att äga eller att få pengar eller matrialism!
det enda som kan göra er nöjd är att ni ransakar er själva vad ni behöver förändra för att ni ska må bra ,när ni inser vilka ni är komna ur ljuset då vet ni att ni ska hjälpa andra och det är det vi kom hit för att göra lära oss och att hjälpa varandra.att ni går på era livsvägar jobbar med det ni kan ert jobb vad det nu är. sen kan alla göra gott som ont.
men att säga den är inte lika bra som jag du ska ej göra det eller du ska göra det och följa mig för jag är någon. nej man ska göra det man känner är rätt.sen får man se om det var rätt för lär man sig inget då om vi hela tiden ej får lära oss att även välja fel väg och val. vi är här för att lära oss,kan man lika gärna gå hem igen om man ej får lära sig själva.
,sen komma hit igen och lära sig igen för det är därför vi kommer hit åter o åter igen..för det är det livet går ut på att lära sig saker.vi är dem som måste förändras ingen regering ingen annan utan vi alla. det är ingens fel det är som det är för det är vi alla som bär skulden men det är skit samma för det är NU vi måste göra nåt åt vår framtid.vill vi ha krig fattigdom våld mm så kommer det bli så.det räkcer väl inte tänka bara det blir bra utan man måste göra något oxå såklart.

, inte med bara hokus pokus.men jag tror det fungerar bättre än att inte göra ett dugg!inte bara genom meditation. visst det kan göra skillnad att skicka kärlek och ljus för i det ligger inget ont.det kan göra det går snabbare om man affirmerar tror för i vad vi tror ligger en hel del makt inte hos den som har massa pengar.sen om någon annan tror det så måste den vara gjord av mörkret.alla kom vi från ljus sanningen det är kärleken vi föddes av.

vi kan välja vad vi ska vara för några själar på denna jorden ljus eller mörker.men vi kan ej bli ljus igen om vi väljer destruktiva onda handlaingar.är du orolig att vara en mökr person är du inte det om du vet du ej gjort andra illa eller gjprt saker för din egen viining och du kör med folk mm.visst balans finns det i oss alla och allt man sak ha det med mörkjer måste finnas för att ljus ska existera men vi har alla val,väljer efter det hur vi ska leva.men vi kan ej bara balansera för då händer fan ingenting.utan vi måste agera inte bara inse.;)

det är skillnaden. jag är en gammal själ jag skriver så som jag ser o känner på saker och hopaps kanske någon tänker som jag här att varför hänga upp sig på små detaljer som att någon har en annan tro eller livsväg,eller tycker olika,vi jobbar väl alal åt samma mål tror jag på.allt går ej att förändras på en endaste dag.

för vi lär oss hela tiden som vår jord lär sig lär med oss lär ut till oss,vår natur mm.och så länge dem gör det så fortsätter vi att växa som personer,själar då går vi frammåt det får ta tid det gick ej över en natt att ens världen kom till.alla gör sitt och vi lär oss så länge vi andas och lever. alla når ut till folk på sitt sett och lär sig och lär ut med på vägen. så länge man inte skadar andra.anser jag det då är rätt väg för dessa personer som dem går på. sen finnes det anhängare till dem mörkare men det får oss ljusa att vilja jobba mer och hårdare. för vi får oxå personer som ser upp till oss och lyssnar till oss.men att göra blogg inlägg eller videos och trycka ner andra för dem har en annan tro gör inget gott eller säga du måste äta det eller göra det.

det gör dig inte smart i mina ögon då har du mycket kvar att lära dig lilla vän. tror dem flesta vet det vi måste göra,gör det dem kan.visa istället vad ni gör inspirera andra det gör jag. man kommer ingenstanns att predika utan man kommer någonstanns med resultat att visa ,vara en förebild.

 så tack nu för mig. hoppas det uppskattas när jag skriver här på min sida om viktiga saker som någon kanske tar sig tid till att läsa ge isåfall en liten kråka till komentar.
så jag ser någon tagit tid till det.kramar ljus och kärlek fånga dagen och agera NU.gnäll ej gör något alla har vi makten ingen jävla regering eller dem rikaste VI har det. om ni kan tro på det så jobba på det att vi gör skillnad hur morgon dagen ska se ut. <3 <3 <3

newage flummare ja jg använde det ordet för en del är väldigt uppe i det blå och visst får dem det vara.
men alla är ej uppe i det blå,vissa har fötterna fortfarande i jorden.

detta var lite vad jag skrev idag på min facebook sida.

ta vara om er i samhain tider

kramar och all min kärlek

selene mångudinnan den vita gudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar