lördag 8 oktober 2011

Börjar få ett vackert välstädat hem igen! ;)

Men en del kvar än dock.

båda är trötta så vi får se hur detta går några timma kvar på denna dagen o sen har vi några timmar på lördagen med.

men det ska lukta gott se bra ut här så det är målet.
ingen stök o så mkt damm heller

det har varit lite stökigt det senaste med kartonger matrial saker mm.så med andra ord när jobbet tar över alla borden  mm så blir det lätt mkt kaos!

men nu ska jag fortsätta med mitt

läs min blogg om ni vill flytta så har jag ett råd titta in detta vackra hem ;)

http://thewhisperingangel.blogspot.com/

så här ser det ut en häxas hus taget kort av mig
obs vi har ej tagit bilderna mäklaren tog dem bilderna som är i länken i min andra blogg finnes den länken.
och dem är INTE bra alls och man får en konstig bild på huset tycker jag
så nya kort ska tas helst av oss litar ej längre på mäklare för dem verkar ju jobba så hårt på att göra alla fel dem kan min erfarenhet oxå. :/
men det kanske ej behövs nya kort kanske många ser husets charm ändå? ;) och ger ett bud.
vänta inte chansen att hitta ett sånt här hus är ej lätt för detta priset heller. :P



kramis på er hoppas ni njuter av helgen och vilar er jobba ej ihjäl er som jag känner jag gör. :/

Selene whitegoddes mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar