måndag 17 oktober 2011

Kraften är tillbaka!

i got the power!


Yess det känns kalas,jag mår något bättre idag men har så mycket att göra och hela tiden typ?! :S
förstår det inte.

men så kan det vara ibland.

lite måsten jag har den senaste upptagna livet mitt och stress livet mitt!
dessa saker

Jag skriver brev ,idag så skrev jag ett av 8brev så det är framsteg.spec då folk fått vänta så länge nu sorry vänner jag har ej orkat lika med mails. men fört är breven viktigast.sen mails.

så ja jag får ta ett brev varje dag typ eller 2st.kanske ett mail med.

Ta kontackt med ett par kunder måste ske snart.

Har lite jobb saker att ta hand om med målning mm.

och trädgården min behöver en del plockning och lövkrattas mm.heter det så?

sen har jag några personer att ta kontackt med per lur så måste jag göra det med.

sen är det andra måsten som gjort sig påminda men det ska väl gå dem med.

sen lite ärenden och en evighets jädrans väntande på besked från olika personer doktorer och mm.suckar lite...


kraften är tillbaka vi får se hur länge den hälsar på denna gången för jag har ju bara massa dagar med benen fulla med spring nu typ.
så då ibland när det är för mkt så känner jag att jag vill gå i ide och komma igen när det är vår och slippa vintern ungefär.. :D hehe

vem vill ej det ibland?

men jag ser fram emot samhain halloween mm. :D som ett barn men oj snart är den här jag hinner ej göra något känns det som.har massa att pynta och fixa med även.
vill ju ha så där fint som jag hittat några personer på yt som har höst fint hemma vad då hela hösten eller? :S

det vill ju jag med ha.

eller dem som har underbara altare mm flaskor örter mm häxiga saker undrar om dessa personer om man får flytta in hos dem för dem har så mysigt? jaa bara tills jag kan flytta till ett eget hus med mitt pick o pack. ;)
menar jag är snäll jag biter inte. :D hehe

har massa funderingar oxå om världsliga ting som
varför har jag ej tat fram mina halloween lyktor tidigare för? :(
 jag har mina spöken framme jämt (har filmat dem med.sötisarna jaa lite barnslig får man faktiskt vara så det så. ;)..)

oj vad ideer jag har jag vill göra för att dekorera mitt hem jue.men jag vet ju ej om jag vill det om jag får flytta jätte snart typ nån vecka är det någon ide då kan jag ej fira samhain lite senare typ då jag fyller år? :D

men vill allra helst flytta NU!

Snälla tänk på mig i veckan att jag får börja om på ett nytt kapitel med nya tider som är bättre för mig.
så be nu att jag får bra besked och då får jag veta typ direkt om jag kan få detta huset jag nu älskar och känner är ett hem.


energin är ett 2hus i nummerlogin så bra för mig och oss. vill vill vill nu nu nu flytta.
ohhh det är så frustrerande.

har längtat i så många år och nu fann jag huset jag vill bo i som jag känner jag redan bor i.

jag såg flytt gubbarna igen för några nätter sen dem som kom och besökte mig för nån månad sen var det nog!?:S
dem var här igen hunden vart tokig.han såg dem nog med.
varför ser vi in i framtiden om det ej kommer ske snart ,när vi såg det för nån månad sen sist?betyder det då att det håller på att ske för jag blir förvirrad lite något nu.:D hehe

så vad betyder det då ,att det är nära nu?
oh jag blir tokig jag vill ha ett besked idag helt nu.

jag vill ha huset jag vill sälja mitt hus.
vill flytta ut snart och flytta in snart med.

jag fick höra glädjande besked för vissa i helgen.men jag kan ej vara glad för det gjorde mig ledsen för genast började någon tjata får man höra gnället man fått höra sen 2008 men ni då.
tänker ej ens nämna var det var om för vissa är såna idioter. jag får ej känna så ha min sorg min smärta för då tänker andra på sig själva fan det handlar väl ej alltid om er jäval muppar vill jag säga.jag tänker för jag kanske ej kan själv. :( sorg så känns det.men kan ej tänka på det utan måste fokusera på framtiden allt kan hända än.,det är inte omöjligt en dag så händer det mig med.mer kan jag ej säga.
för folk är så jädrans känsliga och blandar in sitt eget i allt jag skriver typ.
som sagt nämner ej ett dugg om mitt privata liv ingen ide det.så får vara lite som jag är i mina bloggar lite privat och lite hemlig. ;)

så får det bli.

så jag hoppas ni haft en fin helg och får en fin vecka.


kramar och all min kärlek

Selene mångudinnan den vita gudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar