söndag 16 oktober 2011

Hur hittade du hit?

det är kul och veta hur ni hittade hit och läser ni mina bloggar ofta
följer ni mig eller varför ni kommer hit?,vad ger jag er och vad betyder mina bloggar för er?

:) så jag hoppas ni kan förgylla min dag lite jag är lite sjuk och log idag.
och behlver en liten knuff bara. några goda ord.
så berätta gärna några rader vilka ni oxå är kära läsare.
det är jag jätte nyfiken på.

följer ni mig på you tube med på min kanaler och vad tycker ni om det?

själv känner jag mig
som en barbapappa och jag gör bort mig där som här nej ingen bra dag detta.
ibland funderar jag på att lägga ner bloggarna för att vad är det för ide?

vissa verkar tro hon tror hon vet allt? :S när jag har sagt det och ens agerat som så?
jag är ingen besswisser eller ond eller något
dem som uppfattar mig så känner mig verkligen ej.

så nej log dag idag lite ledsen.
skulel varit på en rolig kurs idag men så bidde det ej.

nej idag är det en ful log ledsen dag bläää usch :(


sorry även månen och solen kan sluta stråla ibland så är det fär mig nu.
nu lyser ej denna månen och solen så starkt.

nere i en svacka får se vad jag gör.

ta vara om er och tack ni som finns där.

kram och all min kärlek

Selene mångudinnan

2 kommentarer:

  1. Hej gums. Synd att du inte mår bra, jag hoppas du känner dig bättre snart. Du frågade hur jag hittade hit, ja.. du gav mig adressen :-)

    Varför jag läser din blogg (som jag absolut inte tycker du ska sluta med!) Jag läser för att jag vill veta hur det är med dig, för att lära känna dig bättre och för att du är en intressant person, och skriver intressanta saker, du har intresanta och vettiga åsikter och råd.

    jag har börjat titta på dina sidor på youtube med, det är jag som är MissLionheart, jag har skickat vän ansökan.

    Hoppas du känner dig bättre snart. värme, kärlek och respekt//kramar Cat

    SvaraRadera
  2. Hej du är välkommen att följa mig kul att veta det är du. :)

    tack jag hoppas jag mår bättre snart men det märks.

    Tack jag får väl se än så länge känns det som jag bara gnäller här och inget bra kommer ut. ;) hehe man det märks väl om jag lägger ner eller vad jag gör.
    tack för dina komentarer.

    ljus och kärlek selene mångudinnan

    SvaraRadera