tisdag 4 oktober 2011

Skulle så gärna göra videos men min hals pallar ej med det.

så jag får sitta o skriva lite suckar lite.
det är mindre skoj
oh jag har så mycket som vill komma ut.
via min röst..
Men jag måste sitta och skriva allt.
Det är skoj men ja jag vete ej om jag får helt enkelt hålla mig till tåls tills halsen är bättre.

idag bytte jag plats på bloggarnas inlägg skrev om guden o gudinnan i min andra blogg o nu skriver jag i denna om min vardag. ;) förvirrande nej inte alls men ni kan ju hänga med mig i mina andra blogg ville ha förnyelse o byta lite.

http://thewhisperingangel.blogspot.com/

så jag lyssnade på skön musik i kväll vad händer jag sjunger nej jag kan ej låta bli så vad händer då jaaa min hals blir givetvis sämre! Förbannat.

var ute med hunden två gång på lång promenad det blåste jag vart torr i halsen av det så jag antar jag ej var så frisk så jag kunde gå två promenader på en dag? :S

ohhh så vad gör jag kl typ 2 på natta inget jag gör absolut ingenting.
har ont i halsen och lyssnar på RE musik för det kan jag då ej i allafall sjunga till. :D
Sätter jag på någon indian låt ja jag sjunger mer
meditations låt kanske hm får fundera på det. ;) naturljud ja skulle ej förvåna mig om jag börjar vissla som en raven helt enkelt! :D skrattar

oh jag vill uttrycka mig med rösten min så blir jag straffad för det ungefär. jaa nu är jag log. rastlös oxå fy o tvi nu kommer gnällaren i mig fram.japp bara inse jag var ej så stark o frisk än. och vara glad ändå.

ska snart rasta hunden en sista gång titta upp på den vackra himlen efter vad jag än kan se.

sen så blir det väl sova här för mig fasten jag är en nattuggla helst.
men har inget att göra.

vill ej måla ens just nu så det ligger lite på is..
idag rensades det verkligen en del stagnation då allt kännts som det gått trögt så kändes det som att ja idag lossnade mycket saker för mig.

imorgon är det en dag då jag kommer ha tankarna på ett annat håll tänka på min far.
äntligen får han sin operation.
jag ber att det ska gå fort och bra,att han blir återställd fort och sen får vila med ifred kroppen behöver vila han har en hög ålder.men detta tror jag inte alla tänker på.
skickar han healing.
och jag är med han i tanken.

kanske dags att rasta hunden och sen gå och sova för att få fler lektioner i nattskolan.

känns som morfar är här.
undrar vad han ska prata om i natt. :)

kärlek o magiska kramar

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar