tisdag 11 oktober 2011

Du är älskad!

Du är aldrig ensam
och du är alltid älskad!

om du alltid ser med kärleken i dina ögon så är du på rätt väg.

Du behöver igentligen ingen annan än dig själv för att må bra.
Men ingen vill vara ensam och vara oälskad
offast hittar vi och dras till sår som är lika oss i vänskap samt kärlek tills
vi känner vi har läkt så drar vi ej till oss folk som sårar oss mer dme kan ej det då är läxan lärd såret läkt.

Att ta sig över hinder är svårt men är en del av livet.Det gäller att gå igenom ett liv i balans evigt balanserande för att må bra tror jag på!

Du känner det du känner det kan ej andra veta något om eler ens dömma dig för eller avgöra och dömma dig.för dömmer man andra blir man ju själv dömd man vet inget förens man gått i den personens skor.
eller har liknande erfarenheter i sina livsryggsäckar.

Men du är alltid älskad och aldrig ensam vi har våra änglar och våra andliga vägledare med oss.
vi har alltid en eller några goda vänner vi kan vända oss till.
och vi är alltid tillräckliga vi räcker alltid till.


Vad skulle du göra om du fick tid över?
för du har tiden du räcker alltid till och du hinner med vi är inne i en utvecklande fas och vi har varit det i många år.
du har tid det finns tid hur vill du din framtid ska bli visulera jobba på den framtiden du vill ha och nå.du kan du klarar det.
ge dig själv tid och tålamod du utvecklas just nu.det gör vi alla alla får igenom samma saker nu.

är du sjuk var sjuk ta några dagar ledigt du dör ej av det at varva ner.
byt väg ska du jobba med det eller plugga på det eller göra något annat?nu är det dags att byta väg inriktikning för vems skull gör du det du gör idag?om inte för din egen skull hitta på något annat.

byt riktning var positiv så mycket du kan och var den du är amt sann mot dig själv dina önskningar.var realistisk sätt upp mål men tror inte för en sek du ej kan klara av dem för det kan du allt,det sitter hos dig själv.

vad du vill klara av uppnå kanske byter helt riktning betydelse om inte nu kanske om ett tag.det är ok du är där du är på rätt ställe vid rätt tidpunkt.
du är där för att lära dig vad har du lärt dig vad tar du med dig och vad bör du lämna bakom dig?

du är tillräcklig du är älskad är du ej tillräcklig varför tror du att du ej räcker till som du är och kom till denna världen?
och varför tror du att du ej är älskad?
är det bättre att ge upp och göra något dumt.som denna bilden för man hänger upp sig vid att om man ej får en annan person artt älska en så finnes det inget annat att leva för?
du har allt att leva för även om du just nu lever i smärta så blir det bättre ge inte upp än min vän.
vill jag säga fasten du ej känner mig så kallar jg dig vän för alla är vänner vi ej känner än.

att ta sitt liv det tempel du fått att skada dig själv den kropp du fått i gåva  av moder jord eller av gud gudinnan vem du nu tror på.
att göra något sånt mot dig och andra när
det finnes många som ej kan leva utan dig i sina liv som värdesätter för du finns där för du är en vän syster bror mamma pappa kompis arbetskompis mm.gör det inte det vänder håll ut det blir bättre är ej bara ord utan sanna ord.

till din sista!


om du ej känner dig älskad av andra så måste du först älska dig själv och inte dömma dig själv så hårt tror jag på du kan få den kroppen du vill ha men blir du lycklig när du väl får den eller var det som du väntat dig allt blir ej som man trodde allt löser sig ej bara för att nu är du framme där du ville vara.
du är fortfarande du med samma mål och samma känslor men du måste lkära dig älska dig som du är nu inte som du vill bli.
du är bra duger som du är du valde denna kroppen du är fantastisk glöm ej det vacker från insidan din själ till utsidan dinkropp.

kan det vara så att du ej känner du får kärlek kanske du ej är med rätt person om det handlar om ett kärleksförhållande.
finnes det något du kan ändra eller har du kommit till den punkt att det är bättre gå frammåt ensammen på din livsväg?

det du ej trivs med ändra på det till det bättre för det är bara du som har den makten bara du som kan ändra.

man kan ej få någon att älska oss mer eller andra saker.
men vi kan älska oss själva o vi vet den personen älskar dig så mkt den kan just nu den kanske ej vet hur den ska älska mer om den ej heller får veta av dig att du behlver mer eller du vill se mer av något.
det ligger hos dig hur ser kärlek ut för dig?har den du är någon koll på samma känslor som du eller samma tankar ens.pga hur vi växt upp kanske ej fått kärlek kanske då har svårt att ge kärlek ens ta emot kärlek.
tänk lite så med innan ni helt ger upp att alla är olika pga vi kommer från olika bakgrunder.
man kan välja att fly eller ta tag i ens problem i sig själv eller som par om det handlar om kärlek.

vi är dem vi är på rätt ställe idag och i nuet.vi borde leva i nuet och inte i det som varit och inte heller i framtiden.
vad gör du av ditt liv och som ger dig liv och styrka samt livskraft? har du inget sånt ta reda på vad det är, agera gör skillnad och lev det liv ni vill leva nu.

alla har val alla har tankar erfarenheter som ingen annan har eller ser så.
men vi kan hjälpa andra och varandra och tänka positivt visa att vi är starka och vi vet vad vi vill för att vi ska må bra.
utan att vi ska behöva slåss med våra armbågar för att komma fram det är ingen tävling alla kommer fram alla lär sig saker i olik takt.
när vi visar andra respekt och när vi visar oss själva det så växer vi och världen förändras tror jag till en bättre plats.

det kommer alltid finnas folk där som vill skada andra så länge vi tillåter det.
så länge vi ej läker våra sår så dras dem till oss.
vi kommer möta folk en kortare period i våra liv och dem kommer beröra oss en hel del.
bra o dåligt.

det kommer finnas saker så länge vi tillåter dem att finnas i våra liv eller i världen.
förändras vi så förändras världen med oss.

när du växer förändras märker du att du kanske ej har gemensamt med andra längre då har dennes behov hjälpt dig på din väg.
du behöver ej längre den personen heller dags att gå vidare.
ibland möts man igen är det dags att gå vidare eller ska vi gå ett varv till?
ibland så möts man för det var en mening med det man gjort upp om det innan vi kom hit.vi väljer våra kroppar och vad vi ska vara med om samt utgångar då vi kan gå hem igen.
ibland när man möts är tiden ej rätt då får man en ny chans ska man ta den då eller inte det känner man då.
ibland dras man till någon utan att fatta varför det är det som är spänningen att ej komma ihåg allt man ska få vara med om som väntar på en.

att avsluta sitt liv eller skada sig själv är ingen lösning.
för dem dagar man känner sig ensam o ingen förstår en är inte lätta.
men lär känna dig själv.
ta några dagar veckor till att komma på vad ger dig lycka vad gör dig lycklig?
är det ingen bra förhållande/liv ,jobb/skola du har eller är det något annat?
ta hand om er och era behov kom er själva närmare låt ingen annan säga du är det o det du ska göra det o det om ej råden är välmenade.
folk som inte vet vad du känner (om dem inte möjligtvis är psykologer eller något likande kanske mediala personer.)
dem har mer känsla o erfarenhet men det är det som man själv känner är rätt som man ska lita på sin inre känsla.

men man kan oxå välja fel
jobb
kärlek
utbildning
mat
mm mm mm stora saker till små saker.
men det bästa är du kan välja om det är aldrig försent.

du är inte skydlig någon annan ditt liv din tid om du ej kan vill orkar.
det handlar ej om att mätta ditt ego o vara egoistisk
det handlar om att vårda sig själv läka sig själv
göra det man vill gå sin livs väg.
det som får dig att känna du är älskad du räcker till du är på rätt väg,du är lycklig och känner dig hel.

det är det livet handlar om.
har vi personer som gör oss illa
kanske vi ska tänka till två gånger är denna personen här för att lära mig något eller bara för att ta min energi tid och lust vad kan jag lära denna personen och vad har denna personen gett mig?

är det inget bra vad finnes det då att hålla kvar?
gör personen dig illa gång på gång eller tar din energi du blir trött och ledsen upprepade gånger är det värt att fortsätta på det förhållandet av vilket slag det än är av eller har du det bättre utan?
för vi är alltid rädda att vara ensam men att vara ensam med någon är värre än att vara ensam utan någon.

och när man går vidare så kommer andra som ska ta den personens plats istället får vi se på det,den kunde ej komma till dig förens den platsen finns där.

vem ger du plats o vad?,vilken energi föredrar du att ha?
smärta eller kärlek
vänska eller fiendeskap
lycka eller elände?

vi har val varje dag
ska det bli en dålig dag eller en bra dag,hur kan dagen bli bättre om jag ej börjar idag med att se det kanske akn bli en underbart bra dag om jag?

ska jag ha ont eller ska jag vara rädd mer för saker som kanske ej är så farliga som kanske ej ens gör så ont och jag är ej ens så rädd?
ska jag vara glad eller nöjer jag med det eller kan jag tom bli lyckligare,hur blir jag det?

val val val.

affirmationer som är bra
jag är älskad av många samt jag älskar många och livet
jag är duktig och bra på det jag gör
jag kan och jag räcker till
jag duger som jag är och jag älskar hela mig själv
jag har en vig frisk kropp som orkar
idag ska bli en underbart fantastiskt dag
allt dåligt som kommer min väg idag biter ej tag i mig längre
jag väljer att vara ********* ? idag
frisk
glad
stark
lycklig
energisk mm
äventyret väntar på mig idag att jag ska fånga den

ha en fin dag vänner

och ni är älskade
kram från mitt hjärta och all min kärlek

Selene den vita gudinnan mångudinnan
och hon som kom med solen och lyckan
Raven Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar