söndag 30 oktober 2011

Spått!

har jag och min anamcara gjort han kan det med jag som lärt han! ;)

vi fick tillsammans fram en hel del roligheter att se fram emot och att jobba på. :)
bra när man spår man får verktyg och att man kan hjälpa varandra.
inte bara tolka så som man vill se utan se lite logiskt på saker med.
tror min själsfrände uppskattade det med,vill nog meditera oftare med mig med.
för det gjorde vi med igår.

så det var riktigt skoj att se han in aktion att få han att träna mer på detta med att spå.

vi hittade ej hans lek han har en med vampyrer så min lek jag använder ofta tog vi istället då det är då jolanada den tredjes lek vi använder. :)

så det gick super bra för han.

jag fick oxå då vi mediterade till mig ett meddelande eller flera st.
detta var från min släkting att jag ska få gå på en häxskola under henne..
så nu ska hon ta sig tid att lära mig.

ska bli spännade och se hur detta ska gå till.
kommer kännas så skoj och bra.

samtidigt ska jag lära min anam cara massa som att spå mm :)
samtidigt ska jag själv lära mig jisses antagligen nattskola hela vintern här att se fram emot. <3
det är när jag befinner mig mellan vakenhet och sömn som jag får se och känna en hel del.blandannat tidigare liv och framtiden och även se besökare från en annan värld eller släkt mm.det är nattskola för mig då jag lär mig skaer och får träffa dem för att få mer träning på det. :) att se även i vaket tillstånd vilket jag gör mer och mer daligen känns det som .men allra mest nu när slöjan är så tunn.

så nu har hon anlett min älskade häxa hon ska lära mig saker jag sett fram emot så länge äntligen är den dagen här.
kommer få lära mig massa från morfar med och många flera! =)

när jag mediterade häromdagen träffade jag Crone och Pan men igår så såg jag åte igen Morgaine som jag kallar henne för min syster som hon hette i ett tidigare liv hon är nog en slags guide hon med.

jag träffade min morfar och hans mor.
härligt men vart så känslosamt.
var jobbigt att sluta meditationen igår..

har idag testat att komunicera med min hund valp det gick super han lyssnar bra och lyder bra så länge det varar är jag glad.

i meditationen igår träffade min anamcara hunden i meditationen han gav oss ett bevis som jag undrade senast nån timme innan om hunden trivs hos oss.
och han visade sig i meditationen för husse att han gjorde det.

och idag så sa han en viktig sak
jag är en gammal själ tror du jag är galen och orkar springa ut och gå ut så ofta bara för jag valde en dalmatiner kropp? :D asg visst jag är en hund men jag är så nöjd så. :D asg den som tvekar kan få testa hur han mår om han växer som han ska mm. ;)så kommer bevisen visa mår utmärkt bra,mm. :) hihi

så sluta tjata hunden vill ej han gör som han vill ändå och folk som säger jaaa men ni måste vad då?
gå längre promenader och mer än vi gör?knappast vi går tillräckligt.,lekar och aktiverar han.
han är en andlig hund han vill göra mer än hundar gör han är ej en vanlig hund.

men igår fick han ett ben jisses vad det var gott så det fick han njuta av som lördagsgodis. :P hehe
själva åt vi tacos. ;)

så detta med hunden hans motions rundor mm
så nu ska jag ej ha ångest för det behöver ej det har ej haft anledning innan heller att ha det.jag vet vad han behöver.

fick ett bevis till fasten jag tänkt på detta i dagarna han verkar må bättre med mig och vilja vara nära mig
att han verkligen vill vara nära mig så mkt han kan för han blir orolig annars?
som han ska ha koll på mig vakta.
lovar han vaktar och skäller om någon kommer för nära.skrattar..

han ger mig healing oxh sån kärlek.
underbart.

vi duschade han igår med. ;) så mysigt men en ny tvättad hund som luktar så gott :) hihi <3

ja jag fått så många bevis inte från hunden utan från morfar,anna, från morgaine och crone ,pan.
fått lite råd från djur väsen med jätte bra tips.

och fått veta massa saker som gör mig  LUGN!

nu tänker jag ej oroa mig mer eller ens tveka på det jag vet och känner. ;)

allt löser sig..

jag har bara en oro det är en katt hon har inte så många tänder kvar tanten min så att få ner mat i hennes mage är ej lätt. :( jag fick henne att gå upp i vikt men nu ser det ut som det ej går att få henne lite tjockare.hon orkar mer men hon är trött med en gammal lady så.
försöker så gott jag kan med att ta hand om henne ge healing kärlek närhet och extra mat men jag vet att nedräkningen börjat.
hon har ej långt kvar.
men jag vet hon ska komma åter igen i en annan kropp. :) <3

jag försöker vara nära henne massor och hon kommer till mig men vill oxå vara själv hon sover massa med och om jag äter vill hon äta med min mat allra helst så fint att se att hon blivit så gosig dem senaste åren tack vare allt skit vi varit med om. :) det gör mig glad in i själen o hjärtat. :)


jag har fått massa saker denna wicca nyåret
som jag ser fram emot nya början på saker och ting att lämna saker med såklart bakom mig
och att börja om
och allt jag lärt mig bara under några dagar.
eller detta wicca året.helt fantastiskt. =)

hoppas ert avslut varit fint och mysigt och magiskt med.
och det bästa det är ej slut än jag ska fira lite till i kväll och även hela veckan som kommer lite smått. :)

härligt.


kramar ljus och all min kärlek till er

Selene den vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar