tisdag 4 oktober 2011

You tube Reklam!

har ni sett mig på you tube än?
har en svensk kanal och en engelsk
vilken har ni sett?
Vad tycker ni?
Något ni vill jag ska prata spec om? kom med önske mål!


Jag hoppas ni föjer mig och lägg gärna till mig som vän med. =)
Det är bara trevligt med nya ansikten och nya vänner.

Har lärt mig så mkt på yt o träffat många otroligt fina personer därifrån underbart.

Har ni ingen you tube sida skaffa det man behöver ej göra videos men man kan ju det om man vill.
man träffar så mkt folk och personer där ute och det är lärorikt med. ;)


om man gör videos man behlver ej så bra ut ens titta på mig jisses mina videos är ingen perfeckta alls. skrattar
rean skämtet

men jag lär mig det blir väl bättre o bättre engelskan min med. :P hahaha

sitter kosntigt framför datan allt för att folk ska höra vad jag säger försöker prata så högt jag kan med. ;) hehe

titta själva har lagt ut videos till båda min bloggar. =)

Välkomna till min värld

ta vara om er där ute

kramar o kärlek

Selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar