måndag 3 oktober 2011

Övervakad!

Av ängla väsen och min släkt på andra sidan och även av ljus väsen goda väsen.känner mig så beskyddad,säker!

detta borde jag nämt i går dagens inlägg men nu gör jag ett litet inlägg på detta bara.

om jag hade låtit som mig själv igen hade jag talat om detta i stället men låter som en kråka.
så fniss nej det låter jag bli eller aknske skulle gjort en vidoe för nån dag sen då pratade jag en rolig dialekt det är ingen rolig dialket den är charmig men jag lät INTE jag tänkte tom ringa en vän o grundlura henne hahahaha det hade varit värt att haft ont i halsen en dag extra asg :D jaaa jag är lite rolig o otokig ibland skyller på morfar han har jag fått detta ifrån han är likadan hahahahaha

måste berätta en sak han gjorde som var såååå skoj
jag åkte bil hem ifrån ett par goda vänner till oss.
Så i bilen spelar jag älskade michael jacksson och då visade han hur HAN dansar med han. ;) asg som det var en vidoe som spelades upp ja vi hade ätit pizza (ja min morfar dog långt innan jag föddes mne det skiter vi i.)
så han skulle väl dansa bort pizzan han envisades lades på magen som han givetvis putade ut som han våre gravid.:D knäpp apa.
hahahaha det var nog det roligaste jag sett jag trodde jag skulle kissa ner mig.
så så god rolig är min käre morfar.
han dansade i kostym ni borde ju ana att det är svårt då att röra sig hahahah han hängde liksom ej med michael o gjorde lite som han själv ville. ;) så här skulel han dansa säger min morfar o ä dö skön.

:D har aldrig sett en sån roig trevlig karl i hans ålder jaa han visar sig som i sin bästa ålder medelåldern men ändå. :)

han ska ju vara rätt så gammal om han våre i livet.så tänkte jag.

sen säger han ja din kompis han säger jag följer dig överallt.
han får mig att låta som en senil gubbe eller något värre som en snuskig äckel gubbe. :D asg ja eller som en senil som ej vet vart han bor. då höll jag på att kissa ner mig igen för han visade en fånig min,visade på skämt hur besatt han var att följa mig som en svans.brukar säga om morfar som om min hund dem är som svansar. ;) eller andevärlden överhuvudtaget.för min kompis o hans fru säger du har en hel flock med dig varje gång jaaa vi går grupp terapi vill jag säga :D ASG
och morfar han skämdes då han hörde min kompis säga han följer dig överallt men han sa med att min morfar är en av dem trevligaste han mött trotts sitt temprament jag antar han har sa han.
jisses o när han blir arg jisses det vill fasen ingen se. ;) det vet jag hur arg han varit på folk så det är ingen lek det.
andevärlden när dem är arga sett många då dem kommit till en och visat dem är arga med en inte på mig det skulle ej ske. dem har varit arga på så många,dem har temrament det har dem min morfar han kan bli arg som Anna med.jisses det är inget skämt.
sen att morfar jämrade sig över detta o skämtade, jag tycker ej så att han stör mig.han får vara här jag stör mig ej någonsin men man kan be om lugn tid o att han tar lite avstånd o då gör han det han är ej här jämt hur ska han kunna hälsa på andra. ;)
för jag tror dem besöker alla o tittar till dem spec då han är mån om mig så kollar han nog in dem och skäller lite på elakingar så är det.inget jag hotar med eller hittar på asg idioter finnes det gott om.

och jag skrattade bort det att han ej var senil men han visade hur senila är i hans mening. :D hahaha
så andevärlden dem kan allt skoja till det o vara roliga.jag har aldrig haft så skoj åt någon vid livet som min morfar bjuder på mig.

min morfar gillar gå på bio med. ;) så han står eller sitter med oss eller om vi äter så sitter han o äter med oss
jaaaa enligt många nu är jag ju knäpp men jag var ju spådam och är det än så varför ej varför kan ej detta vara sant för då då? :S människor.

min morfar är med mig och jag ser o känner han hela tiden typ mer eller mindre ibland tom ser han gå här hemma.naturligt för mig. :)

han bor typ här känns det som.

han är med mig o jag känner mig säker han är här som många andra som ser om mig.

drömde givetvis i natt med.
sovit länge vaknade bara för en stund sedan.

men behöver det.
kroppen känns som jag repat mig efter denna jobbiga period av sjukdom den tog mig hårt men känns som jag sovit tryggt för jag varit övervakad av dessa kärleksfulla väsen.
haft dödsångest flrö jag knappt kunnat andas och det blir till panik som blir till astma anfall för mig då. :(
hemskt så har lidigt många nätter igenom hemska nätter. :/

mne kännt mig trygg som någon hållit om mig eller hållit i min hand eller morfar har ju bäddat ner mig stoppat om mig som han alltid gjort.
så det känns bra.

alla som sover här som känner något medialt känner av han.dem ser han tom. ;) hahaha
så dem som varit här vet han är här.
isåfall är det många som är knäpp då då. :D hahaha
lägg in alla mina vänner., mig med då. :D hehe

huh är ej bra än men snart hoppas jag vara återställd fått healing och så mkt det seanste.

Tack för ni funnits där för mig
som vänner och mina andeväsen änglar mm.



älskar er <3 <3 <3 er ängel ;)


selene whitegoddess = moongoddess
ska visa vem whitegoddess är nång fram över här ni som läst om mitt smycke som kom till mig o vad hon betyder et ju historien.

samma sak med min hund vem  han är vet ju vissa av er om det kanske jag skriver om här när jg anses mindre galen :D asg som om det lär ske

,då moongoddess ej fanns på yt fick det bli just detta namnet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar