lördag 15 oktober 2011

Lite reklam är väl aldrig fel eller?!

Det har jag gjort i mina senaste videos.
Idag lyckades vi sätta ljud på dem jag spelat in sen ett tag tillbaka.

så nu har jag massa att ladda upp och visa.

på saker jag säljer på saker jag kan erbjuda i tjänst väg dvs spå readings mm.
måste ju visa vad jag kan och vad jag gör så folk hittar mig. ;)

men nu har jag en hel dle att ladda upp så får ta lite då o då.

har ikväll lyckats ladda ner några
tar tid måste ändra format från mobilen och då kan man få ljudet med sen msåte man spara dem igen o ladda ner dem ett par g till olika program så det tar en hel del tid pissigt värre surt är det. :(

tålamod ett piller någon som har en till övers? ;D fnissar

hoppas ni alla mår bra?

kramar till er

och all min kärlek

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar