tisdag 25 oktober 2011

Tack för dina ord du fina jag vart så rörd och vill nu dela dem här för er.

Kramar om dig kära vän med Kärlek Förståelse och Accepterande för Allt du är och allt bär inom dig♥

Om bland tusen stjärnor någon enda ser på dig,tro på den stjärnans mening,tro hennes ögas glans.
Du går icke ensam.
Stjärnan har många vänner:
alla på dig skåda,skåda för hennes skull.
Lycklig du är och säll,himlen dig har ikväll♥

Tack detta berörde mig massor

Selene den vita mångudinnan den där stjärnan sitter ensam kväll efter kväll men den lyser den lyser för er skull i all sin glans och brilians.
och dem stjärnor som lyser för mig lyckliga jag ,dem som ser mig och mina vänner som lyser för mig gör mig till världens lyckligaste om så bara för en kväll eller bara ikväll
för dem ser mig i min sanna glans ♥

er selene mångudinna

6 kommentarer:

  1. Allt är Sant och det kommer från djupet av min själ<3 Vi vandrar på ensliga stigar,med gropar och rötter som vi lätt snavar på,ibland fastnar våra fotsteg,för att vi måste se vad som egentligen håller oss fast,ibland trevar vi i mörkret,sträcker ut våra händer i längtan av en väns hand som ska ta våran och hjälpa oss tillbaka på stigen,å många vänner har tagit våra vilsna händer i mörkret å dragit upp oss på stigen igen och då å då lyses våra mörka stigar upp av ett varmt ljus från en främlings lykta och visar oss att även det minsta ljus kan lysa upp våran stig..vi går alla på samma stig,låt oss då vara ett ljus för varandra tills vi nått vårat mål-då vi har fått och förtjänat vårat gudomliga ljus,då våran lykta blivit till en stjärna,lika stark som solens livgivande strålar men som man kan se rakt in i utan att det gör ont,utan det ljuset som skänker frid och gudomlig kärlek.Många Kramar av Ljus och Kärlek!

    SvaraRadera
  2. :) Tack hjärtat..
    allt vi säger menar vi och det finnes dem som säger saker dem ej menar.skillnad på oss.
    tack för du finns och det betyder så mycket för mig min älskade vän och syster. jag kan inte skriva det tillräckligt är så glad du är där och i mitt liv igen.som den syster häxa ,ängel du är för mig. tack för din ord du kloka. ja visst man snubblar det gör man en hel del känns det som,att folk oxå gör så man snubblar det har varit så det är inte lätt men man måste visa man går vidare och skakar av sig det där dumma onödiga som man ej behöver bära på.
    tack för alla goa skratt och samtal och allt allt allt.
    nu ska vi ta nya tag på detta nya året som kommer och allt vad det innebär.:) så jag ösnakr dig ett gott nytt år med allt gott hälsa och många skratt och roliga stunder i livet med ny början mm.
    många kramar och ljus till dig goaste Korpen
    må du aldrig sluta lysa för dem som behöver det för dem ska hitta sig själva för du hjälper dem hem igen,till sig själv igen.kram ljus <3 selene

    SvaraRadera
  3. Vilken fin liten hyllning! ;)

    Kramar och Var Välsignad!

    SvaraRadera
  4. Ariadna Jaa jätte vackert. kramar till dig och önskar dig en magisk samhain tid

    SvaraRadera
  5. Yvonne.javisst jätte vackert. kram till dig och tack för din komentar.

    SvaraRadera