måndag 10 oktober 2011

Beskydd!



många tänker ej på vad dem drar till sig och vad som kunde enkelt undvikas om man tänker lite anvorlundare.

det man tänker drar man till sig oftast. eller det man säger.

jag är inte sjuk alltså du är sjuk du blir sjukare av att du hör dig själv säga du är sjuk.

inte finnes inte.sägs det ju.

oh jag har sån huvudvärk värken blir genast större eller smärtan ökar.
säg jag är frisk jag mår bra. ;) tänk så med.


oh det finns så många energi tjuvar där ute!
japps du drar till dig flera genast garanterat.
ingen kan nå min energi jag är skyddad jag är trygg.
för tillåter du andra dra din eneergi så gör dem det med.
du kan sätta stopp
genom tänk jag har en sköld runt mig har du svårt att tänka det ja då bär du en talisman på dig och då tänker denna ska skydda mig mot energi tjuvar energi vampyrer.
eller allra helst klipp av banden till personen i en ritual för att den ej ska kunna dra energi från dig,håll avstånd medvetet släpp ej in den så mkt för du kommer antagligen att få huvudvärk av den personen eller känna dig uttmattad o trött tom
rosenkvarts skyddar känsliga personer bär den nära hjärtat.
är ett ex.

för mer beskyd visulera att du har en ängel vid din sida be om ärke ängeln mikaels beskydd o hjälp.
samt din egna ängels hjälp för alla har vi änglar vid vår sida dem som ej ser dem är antagligen blinda eller inte mottagliga och då visar sig ej heller ängeln för den personen tror jag på.
om man ej tror får man ej heller se.tänker jag.

visulera du går in i ex dessa saker
en sovsäck du dra igen och är skyddad när du är i den
eller att du går in i en bubbla eller har en sköld eller kappa vad som fungerar för dig.
för mig fungerar allt det men jag har min växt som växer runt omkring mig eller två växter beror på vad jag känner jag vill ha för skydd eller vad jag är ute efter.


slå en cirkel runt dig av beskydd och bär den med dig jämt för tillfällen du behöver den

jag har min guds hand mor min gudinnans beskydd vissa dagar. känner dem så väl då i en vind pust eller blåst samt regn och stormar även i regn samt vatten. :)

så har ni någon gud gudinna som ni känner er nära ta och be dem om beskydd det är alltid bra att ha en gud o gudinna ni har med er känna exvis en smkening på era kinder när ni är rädda mm.

Bär stenar med er om ni ska göra något tufft eller bär dem med er hemma.
som i små påsar vid plånböcker eller fickor.
kanske på era nattduskbord?

att omge sig med naturen o stenar o kristaller och naturens små vackra ting är underbart.
jag har allt möjligt som jag känner för o ger mig trygghet.
samt skyddar mig.

växter vad har ni för växter i era fönster utanför?
allt med taggar skyddar och hjälper.
kaktusar ex på bra växt för beskydd murgröna allt vinter grönt tall rosor mm.

aloe vera är helande så ha gärna en sån om ni vill det.

lavendel är ju oxå renande.

ljus o aroma doftoljor skaffa er det som luktar samt rökelser.

vad har du för stjärntecken skaffa en såns ten kanske det är beskydd i den.

gräv ner skyddande amuletter i en kruka ex om ni ej bor i ett hus.
eller lägg in en flaska med lite av ert blod med spik o salt under en list eller mörk låda.
kvinnor kan ta mens blod tom många gjorde så för att visa dem ägde huset.
eller för att beskydda huset.

frön en del säger att om man har frön så måste det onda räkna dem fröna myt eller verklighet ingen annain men vitlök är med för beskydd samt kors pentagram mm tecken.
leta fram skriv ut rita era egna reckan karva rita måla skär in symboler eller gör dem i lera.

har ni häx kvastar gör då beskyddande tecken på det med.

korpar kråkor är med bskyddande inte att ni ska skaffa det utan kanske titta om ni har många sådana i närheten dem håller koll.tånäker jag i allafall dem gör åt denna korpängeln,häxan. ;)

lämna lite blod till moder jord där du bor om det är i ett hus in i jorden gräv en grop o sätt dig över den om du är kvinna eller ge några droppar blod på annat sett.bli ett med jorden gör en markering du bor här dina regler ditt hem du är trygg.helt enkelt.

eller kör in en pinne långt ner i marken din markering du har bestigit denna delen av landet det är nu ditt hem du äger det dina regler..

oljor eller speciell magiskt vatten som görs vid fullmåne ex eller kristaller i vatten kan du doppa på din panna på morgonen för att ge dig en boost eller för beskydd.
glr ett tecken på din panna som står för beskydd eller kraft eller annat.
;)

ja detta rä några knep jag tar till mig av eller känner till.

gör ditt eget häxsalt som är till ritualer
eller egen olja kanske.

att vara häxa i dagens samhälle är ej svårare än att vara häxa i dåtiden jag har varit allt.
;)

då som nu är det inte accepterat o folk kommer titta snett på en mm.
men det är väl inget vem kan stoppa en häxa? ;)

vad använder ni er av för beskydd?

som sagt det finnes massa tips på vad man kan göra o vad man kan eller bör göra.
men det är bara du som sätter gränserna.

vill du ladda dig själv eller dina smycken eller månvatten solvatten mm vatten eller dig själv som sagt direkt ur källan för att få kraft för att känna dig beskyddad gör det. :)

gör det du känner för så länge du ej sårar någon annan varlse på denna jorden.

det jag aldrig skulle göra är att skada någon på denna jorden.
eller att använda något som jag känner känns fel.
eller skada någon för att få dennes blod att offra offrar ej om jag gör det för tacksamhet så gör jag det ej av blod utan av små gåvor eller en peng till välgörenhet eller någon god gärning.


magiska kramar

Selene mångudinnan den vita gudinnan

4 kommentarer:

  1. Det där med att dra till sig negativa energier är jag bra på. FOlk tycker alltid att jag är så negativt inställt och att jag borde tänka mer positivt så får jag mer positivt tillbaka... tyvärr fungerar inte alltid den regeln. Men när jag väl känner mig stark och positiv brukar jag skydda mig med saker som gör mig stark... som speciella kristaller eller mitt pentagram som är fyllt med så mycket stark och positiv energi! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat!
    kan det ej vara så att om du nu är negativ att du är det pga erfarenheter och hjärnan säger dig detta har jag varit med om förut och det kan fasen i mig inte bli bättre lika bra att gå in för detta med att vara negativ.att du lever o levat sett saker gör att du besämt dig att det är ingen ide att tänka bra och om andra upplever dig negativ det är för dem fattar ej dem har ej varit i dina skor eller i ditt liv eller ens säkerligen haft liknande erfarenheter så dem kan ju hålla käften.;) dem har ingen åsikt i detta är det jobbigt för dig är det det.det vet ingen anna bättre om än du själv tänker jag.för jag känner igen det där.du är så negativ.jaa men allt skiter sig ju säger jag mitt liv i ett nötskal.säger jag.men du o jag måste ta bort vår offerkofta.vi du o jag valde allt i detta livet antagligen för vi är lite starkare lite segare vi orkar vi har ej gett upp än,vi klarar detta med vad det än gäller så måste vi tänka. ;) hänger du med?om vi har en dålig dag så behlver ej alla dagar bli dåliga. och träffar vi på en dålig person så kan vi enkelt välja bort dem ur våra liv eller att välja denna ska ej få påverka mig.
    finns här om du vill växla ord genom mail.
    det låter som du har bra saker som gör dig stark o knep använd dem.,tack för du delar med dig sötisen. och glöm ej du är tillräcklig och du räcker till! det glömmer vi hela tiden vi som får kämpa lite extra.:P
    kram och ljus

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Tack för att du delar med dig av tips och råd. Jag uppskattar det.

    Det finns en del bra grejor att tänka på.

    även jag behöver träna på att inte tänka så negativt.

    Ett tips jag kan ge, något jag tycker ge bra enegi, det är vindspel :-) Och vad jag har läst på om dom, så ska man hänga dom i ett fönster el i drag, så deras spel håller onda andar och ond energi borta. :-)

    Massa kramar till dig// Cat
    Blessed Be

    SvaraRadera
  4. Hej där.jag försöker dela med mig om jag kan och vet.skriver en hel del för min skull och hoppas det ska hjälpa andra oxå.

    tack för tipsen inget jag tänkte på men känner till det därför jag har sånt hemma överallt då. ;) hihi så tack för du påminde.

    kramar och bb

    SvaraRadera