söndag 23 oktober 2011

Pårensning pågår!

många rensar en hel del nu inför det nya året inför slutet på mayakalendern mm.

det finns nya chackran som folk har upptäckt.
som jag inte vet så mycket om.

jag har magproblem och ont i halsen feber mm som jag lidigt av väldigt länge.
så har ni ont i rygg och magen mm rensar ni nog med en hel del nu.
man har ont överallt i kroppen så det är vanligt.

så jag får väl anta min kropp vet vad den gör och att detta är rätt jag bor på toa. :( blir så less yrslig hal tiden och låter som jag är fuller skrattar.

svårt att sova eller att man känna sig yrslig är vanligt nu med.

svårt att prata.

hela ens kropp är verkligen helt anvorlundare nu pga detta.

så rensning pågår och uppbyggnad
det är helt normalt inget att oroa sig för.

lättare sagt än gjort känner mig dösjuk ibland.
blir så chockad av alltet kroppen hinner ej med riktigt.

men det är helt normalt och i sin ordning.

så oroa er ej och ät drick och ta vara om er.
och lyssna på vad kroppen behöver.

just nu.

för ni rensar bort en hel del.
kanske därför jag gått ner i i vikt en hel del nu med.

hade gott

ska ej skriva mer om detta det finnes hur mkt som helst att säga om det men jag är allt för yrslig nu för att ens sitta här och skriva.

kramar ljus och kärlek

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar