onsdag 5 oktober 2011

Längtan blev för stor

så idag spelade jag in ett par videos. :) så fick det bli
när jag kom hem sov jag och fick healing vart pigg läs mer på min andra blogg skit dag som vart en bra dag. jipppiii

ja jag har pratat om allt möjligt har haft en dålig hår dag så därför badana och även en peruk i ett par andra videos och det känns härligt att ha lååångt hår bara för stunden saknat mitt hårsvall jag har haft. :(

men jag trivs att kunan ta på mig en peruk det känns bra det med. :) hehe

sån är jag.

glömde köpa hårfärg ja jag färgar mitt hår hur många gör ej det o sminkar sig mm det är allt så farligt bla bla ja det finnes väl lite viktigare saker att hänga upp sig på och inte just sådana om jag färgar mitt hår eller inte.

och  jag tänker ej längra förklara mig o vad jag gör mm.
trött på det.

har det seanste fått se otroligt äckligt smaklösa bilder på hur folk visar stolt upp hut dem hängt en valp ja i en snara?
pojkar som glr detta?sjukt jue
och hur någon visar upp ost bitar skinkbitar tärnnings stor lekar som dem sedan lägger ut i hundrast ställen där hundarna äter dem och får ont o kan tom dö.
vad är det för mening att hänga en helt frisk val och visa upp det stolt?
och vad är det för mening att sätta glas spik skruvar mm i mat som djur äter upp? :(

jag mår så illa så jag kräks.
mitt hjärta brast då jag såg dessa bilder och tänker INTE visa dem här.

dem finnes att hitta på facebook.
så sjukt jag mår illa men ni får nog ert straff ni med vänta ni bara.
så självklart gjorde jag en video om detta

där jag varnar folk om detta.

så varna ni med snälla gör det.

att hålla koll på vad folk gör mot sina djur och att samt hålla koll på vad dem kan stoppa sina munnar.

ta ej emot godis till ditt djur av en främling heller känns väldigt viktigt att nämna det.för det finnes folk till allt ger dem kött bullar till sina hundar vet du ej säkert det är dennes hund eller känner den ta ej emot det.

mår så illa av detta.

ta vara om er och jag hoppas ni tittar på min video om animal cruelty.

all min kärlek

Selene mångudinnan

2 kommentarer:

  1. Ja, bilderna på pojkarna som torterar den stackars valpen är fruktansvärda och nästan lika fruktansvärt är det alla grupper som gör upprop för hämnd mot pojkarna... Alla verkar fullkomligt njuta av att vältra sig i andras elände, huh och usch...

    Hoppas du blev fin i håret ;)

    Kramar och Var Välsignad!

    SvaraRadera
  2. Hej där!Tack för du tittar in hos mig bara trevligt det! ;)
    Håret ja jag glömde givetvis köpa färgen idag med. men nästa gång jag är iväg det blir så här när man bor i landet fnissar lite. man tänker på naturen att ej åka för ofta och handla utan sparar helst på det lite.om man ej går till butiken i närheten-jo jag går dit men där finnes ingen hårfärg.får köpa henna nång vet ej hur det fungerar dock.
    men kan ju vara värt det med. men färgar man var 3dje månad så tycker jag att det är bra jag kan göra det,minska ner på dessa gifter.

    ja folk verkar ju vältra sig i andra elände verkligen. visst förstår folk blir upprörda på andra med att dem vill ha fast såna personer men det kan ju vara från vilket lad som helst.det hjälper ej skapa grupper det är lika logt då som dessa som utförde gärningen tänker jag.

    detta kan ha hänt i vilket land som helst kortet kan vara gammalt eller nytt.
    tyvärr är det ej ovanligt katter o hundar blir utsatta för en hel del grymheter.där dem tom skär bort deras päls.då dem lever. :(

    ,det kan även ske här i Sverige och man borde så fort man ser agera.men hjälper det att skicka dessa bilder där en stackars valp hänger i en snara? :S kanske.
    men hat gör ej att jorden blir bättre utan det är kunskap och straff om det finns straff i varje land om man skadar djur o andra så skulle ingen göra det.det är där det måste ändras.

    så jag gick ut på detta settet och på you yube ska nog göra en på svenska med.att varna folk för det är viktigt.
    för det finnes dem som älskar djur överallt och så finnes det dem som vill skada ens djur.då vill jag folk ska veta, lita ej på folk för dem kanske har lagt galna saker i dessa godbitar som skadar ditt djur. :(

    tyvärr har det gått så långt man ej ska ta emot godis gottigheter från främlingar.för främlingar kanske själva matar det djuren den har med sånt och det är kanske frl dem en fetish :(
    jag såg något inlägg i aftonbladet nyligen där folk betalar för att ha sex med djur? så kan folk låtsas köpa hundar katter mm för det kan dem nog fasen tom mata dem med spik mm.och tom hänga dem så.nej jag blir så tom o ledsen för alla levande varelsers skull. :(
    tack för du tittade in vackra du kram och min kärlek till dig

    SvaraRadera