torsdag 13 oktober 2011

Vart en fin magisk kväll!

Kortet är på ett av mina altare
här med blåa ljus använder jag vid fullmånen
och en hel del andra ljus som är tända.
den blåsolen tänker jag mig som månen och den lila som solen själv. ;)
sen är det ju trippelgoddesses som jag har oxå och en gudinne tavla.
detta lila blå och med guld detaljer spegel bord med en stor spegel till med en glas skiva i lila ska jag göra om än en gång.nu har jag haft denna i detta skick i säkert 10årstid.
den var vit från början ska nu bli shabby chic .klistrade fast en måne på spegeln är ett smycke jag alltid bar på mig.
så jag var redan mångudinna sen jag föddes för alltid varit fascinerad av stjärnorna samt månen o solen alltid tittat uppåt i skyn. ;) <3

här är kortet.

har oxå en liten kista med alla trippel goddesses men den är ju så liten dock söt den har givetvis oxå murgröna på sig.köptes för några år sedan. kan man förvara små saker i mest smycken har det blivit.
kanske ska ta o filma mina altar saker mer nång. ;) någon som vill se det?


Jag gjorde ett par videos när jag sitter och spår i en kristall kula i bergskristall ser jag någon bakom mig kika på mig. trodde verkligen andra såg det med för jag nämnde det då jag filmade men där fanns givetvis ingenting. väldigt skum kväll.
tror jag såg vem det var Erik <3 min älskade ängel... :) säger ängel eller någon andeväsen det gick på en sek så var den borta igen. men jag har tittat igenom videon ser då bara en skugga där jag då såg någon det är vad jag kan se så nåt var där jag såg ett ansikte dock. :)

jag vet ej vart tiden tog vägen igår men blev några filmer och dessutom vart det lite olika ritualer med inget avanserat utan jag visade lite tacksamhet och skcikade iväg lite önskningar och andades in lite mån ljus.

men det känndes bra tittade även lite i spåverktygen mina,fick en hel del goda råd.var så trött så jag drog korten ska idag tolka dem var supertrött höll på att somna när jag mediterade sittandes? skrattar
så det fick bli skynda sig för kl var allt för mkt så frös jag med.

blir att börja elda här hemma för nu är det kallt.

hoppas eran kväll var lika mysig som min och titta gärna in mina videos jag pratar om en hel del där.
och en del lärorika saker med nämns.
hopaps ni gillar mina videos och mitt jobb på dem?
hör av er om det vill veta som sagt vad ska jag prata om nästa gång!
jag har massa kan en hel del gammal själ ni vet. ;)
men vad tycker du du vill veta mer om.

ex mer om
mig?
om mina djur?
om vardagliga ting?
magiska ting?
väsen andeväsen och naturguider änglar stenar magi mm?
häxor wiccans mm?
mina egna historier eller annat som?

om min släkt och mina guikder som hjälper mig om mina gudar gudinnor
om medtiation om auran om mina häxsaker
ska jag visa saker jag gjort eller ska jag visa mer av mina häxprylar?

vad vill ni veta mer om eller höra mer om eller är nyfikna på?

hälso tips jag kan fasten jag är fet.skrattar ;)
ja jag måste skoja med mig själv självironi elakhet för man måste ta astma mediciner som gör man blåser upp lite extra i kg väg hatar det. :(

min kväll var magisk och jag ser fram emot samhain nu jätte mycket.
synd det ej var fullmåne då dock.:(

önskar er en fin dag alla finaste som läser min blogg och hittar till mig

all min kärlek

Selene whitegoddess moongoddess

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt altare du har! :)

    Kramar och Var Välsignad!

    SvaraRadera
  2. Tackar så hjärtligt..Kramar och bless you dear

    SvaraRadera