tisdag 4 oktober 2011

Jag ser upp till dessa personer!

Cassandra Eason du har gett mig så mycket tack för det kära vän som jag ser dig som.dina ord i dina böcker är så lärorika så enkla att lära sig av tom et barn kan klara av det.sånt gillar jag då jag har huvudet fultl av massa. :) asg

Betty Shine R.I.P vilken kvinna du inspirerar mig varje dag så mycket vilken sann lightworker du är fortfarande det vet jag. :)

Sylvia Browne Stark kraftfull kvinna det gillar jag som jobbat hårt o gjort mycket gott.

James Van praagh Den underbaraste mannen jag känner till wow den hjälp dina böcker gett mig gjort för mig är som att James själv stått vid min sida vid min utveckling och hjälpt mig så bra har hans ord varit för mig. :)

Scott Cunningham R.I.P lärorikt verkligen fångad av hans böcker o fakta mm.

Iris Hall R.I.P för hon lärde så många att bli bra mediums men jag hade lite svårt för henne det var något där men jag ser upp till henne för hon gjorde bra saker pga den hon var ändå.
ni vet om man skulel träffa någon så vet man om det känsn rätt o fel och det är den känslan jg får att vi skulle nog ej vara vänner. sen har en av mina vänner tror det var så gått utbildning hos henen jag ser däremot upp till han.
då han lärt mig massa men det är inte från henne bara utan av så många mer.

Lasse o Carina alltid mina änglar som jag sett upp till ja sen jag var i gymnasie åldern. :) fnissar
jag har lärt mig så mycket av er två och jag tror ni kommer lära mig så mycket än,jag hoppas jag kan ge tillbaka allt det ni gett mig.tusen tack ni är bäst.

Min goda vän Raven alltid du är så klok och jag har lärt mig massa av dig och jag är så glad att du finns i mitt liv igen. <3 jag hoppas vi kommer vara vänner länge än och att vi kommer prata diskutera tills vi blir gråa i håret. :D asg allt vad vi nu diskuterar om världsliga tingen ;)

Oona vilken underbar kvinna du är sån go häxa det beundrar jag en hel del.Jätte trevlig har nog träffat dig ett par gånger men det var så många personer där och jag syntes ej förut så det är ej lätt att minnas mig. ;) asg

Solöga vilken kvinna jag älskar dina böcker som hjälpt mig så mycket att komma närmare naturen och djurens värld helt otroligt. nu fattas bara leken och cd skivorna så har jag det du gjort..hoppas få träffa dig en dag.

Susanne ser upp till dig för du är så stark kvinna som kan så mycket och jävlar anamma det ska man ha hoppas det blir fler mässor har saknat dem nu.,fler böcker av fler författare.

Madde ser upp till dig för du är den du är!

Bettisen för du är den du är! ;) <3

Min enkeli för att du älskar mig och är där för mig jämt och för att du fångade mig då jag behövde någon som mest. ;) <3

Mina djur wow det går ej beskriva hur jag ser upp till er och vad ni gör för mig! <3 och ni som är kvar från andevärlden saknar er.

Mina änglar .andeväsen och Morfar ,Anna ,mormor ,farmor o farfar. mm tack för allt ni gör o gjort för mig!

Tack Alla som gjort en skillnad i mitt liv..genom att ni varit en vän eller varit där för en eller lärt mig något eller varit där en stund.
många vänner är saknade.

Tack även till alla mina goa vänner o läsare och er som följeer mina kanaler på you tube och ni som bara finns där
kram ljus magiska kramar

Selene whitegoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar