söndag 2 oktober 2011

Drömt drömmar eller var det bara drömmar!?



Om ljusväsen och änglar om ufon ufosnubbar om min släkt om att filma filmer?
låååångt inlägg varning!!! XD hehe

Jaa det har varit så många drömmar så jag ej vet vilken dag det varit och det är mogron eller natt om jag vaknat för det har varit det jag kallar för intensiv natt skola för mig då jag lär mig från andevärdeln en massa och det har verkligen varit så.

Ljusväsen som änglar och lightworkers i olika skepnader inget ont utan goda väsen har jag drömt om.

Änglar som visats sig för mig som ljusväsenden.

Min släkt o familj som jag kännt närvaron av och att jag ska ha regiserat filmer med morfar typ till yt men saken är ju det vi gjorde det men inte till yt för jag var i något annats slags medvetande vaken men ej vaken.
men jag vet folk tittade på det jag pratade om jag var uppskattad och det ar så sjukt!
för jag trodde på morgonen när jag vaknade att nu har jag blinkat och kan titta in dessa videor för att ev omarbeta dem eller se mitt verk så att säga så upptäcker jag att nej fasen jag ligger i sängen hur kom jag hit och vad var det en dröm eller vad? :S

Fattar ingenting.
blir så arg nästan när jag vaknar för det var en dröm eller var det det? :S

Är så förvirrande jag är såååå trött som jag jobbat jätte hårt jag gör ju det men vem ser mina filmer då eftersom jag är ute o ränner med morfar och filmar i naturen mm vi har fått bevis på ljusvarelser och änglar och andra goda väsen så är allt det jag sett borta när jag vaknar på morgonen? :S

Så förvirrande o iriterande.

allt borta eller ja det fänns väl i mitt mitt o hjärta och i andevärlden oxå.

Det jag minns från en annan dröm är att jag intervjuar folk och morfar filmat in sen har jag skrivit tidningsartiklar om det i tidningar som varit kända o stora betydelsefulla? :S

;D hahaha har nästan blivit arg när jag vaknat o kännt hur lycklig jag var då jag jobbade med morfar me dbilder storys och vi hittade san?
Nej så var det ej jag är säker på jag varit någonstanns o jobbat o nu har min kropp tagit en pause i detta livet för jag orkar nada jag är så trött o som jag våre någon annanstann i tanken och hjärtat hela tiden.

Jag har varit sjuk i flera dagar nu med och det gör allt pausas upp jag orkar ej liksom saker som i vanliga fall är lätta känns nu bara tung o svårt.

Så jag anser jag ej varit hemma jag har varit ute o jobbat med morfar.

Igår såg jag han alltså i förrgår blir det.jag satt ensam i vardagsrummet och jag ser han gå förbi i hallen.Han hade på sig sin vanliga fin kostym som vanligt väldigt elegant som han är fin herre.Men med temprament. ;)
Som han vankade rastlös i hallen.

Jag bad han berätta saker till mig
vem är min guide?
Det är han men ändå har jag haft en annan med sen jag föddes
en kines men han ser mer ut som det tycker jag kallar han för det ;) men han är en munk som mediterade ofta och hör till indien faktiskt fick jag reda på för jag såg en sån här spikmatta han log på och han var en ormtjusare han spelade sin lilla fjölt och den dansade mot han.han använde även ormens gift till något.
han verkade spå i benknotor med vara någon folk såg upp till.
Han ser lite små tokig ut men har sån charm. :D Asg
han har jag sett några gånger.
han är klädd i någon slags tunika men mer lindade tyg bitar som hänger döljer vissa delar av hans kropp skrattar lite. :)

frågade morfar oxå om det som vi gjort var sant?
Och han menade som jag känner att jag har jobbat med han,det är även så det kommer bli här i jorde livet vi jobbar ihop på många olika sett och jag ska synas höras prata.för jag är tydligen någon som dem ser upp till och liksom följer verkligen i andevärlden jag lär dem tom saker!? :D hahahaha

undrar om dem läser min blogg med då!? :) hihi

Har dem senaste dagarna kännt jag ska lägga ner allt blogg o yt för att det finnes så konstiga folk där ute rent ut sagt verkligen skit till hur folk agerar o håller på.
så idag på yt hittade jag en tjejskanal som pratar om att folk hatade henne o mm.
så kände jag igen mig där hon sa att nej hon ska ej sluta o vara där vill ej folk se henne sluta kolla då så jag säger detsamma stör ni er på mig så låt bli!!!!


Sen oxå för morfar visat mig det seanste att jag ska göra just detta.

Sen en god Ny vän som pushat på mig at göra detta så då känns det som jag ska det fasten jag ej vet vad 17ingen jag håller på med.
För denna personen varit så öppen och stödjande utan denna ens vetat vad för skillnad den gjort för mig och som förändrat mig för resten av mitt liv.
Så tack för det du är bäst och jag är dig evigt tacksam för du lärt mig så mycket på så kort tid, att jag ser mer upp till mig själv nu än innan att jag kan känna mig betydelsefull dem dagar då jag ej kännt mig som det fick du mig att känna mig som jag var det! så tusen tack.
då jag kunde bara se med dåliga ögon pga jag alltid sett mig som jag fått höra dem dåliga sakerna.
nu skakar jag av mig det.eller försöker och låter ej det påverka mig mer.

Sen att få bekräftelse på att det man gör hjälper någon det har jag fått höra och se av,det känns jätte bra för mig då jag som sagt haft såna super dåliga dagar det senaste.

Fått en massa bra saker höra o vara med om samtidigt har det varit tung jag har ifrågasatt det jag håller på med oxå för får man oxå i samma veva man är ur balans massa dåligheter så tappar man fokusen och orken vad är det för ide tankar!
Men det finns alltid en anledning att göra det man kom hit att göra.
Sen finnes det dem som kommer reagera bra o dåligt på det med,det är ju deas ansvar jag ska ej ta det som mitt eller känna hela tiden att jag måste förklara mig.

Det pratade jag om med en vän som jag tror kan med alla mina bitar av den person jag är och hon ser mig verkligen det gör nog ingen annan som hon.
för alltid finnes det något som någon vill ändra på.

Sen finnes det såna som kan allt om allt!
Ja jag kan ej allt och då hade jag fått åka hem yay sköna känsla så så är det ej vi lever o lär oss och oxå i olika takter.
Jag kan ej allt om allt.
Det finnes dem som tror det kan det och som förösker lära om nadra hur dem blir bättre oh sånt är jag så fullkomligt trött på!

Ta mig som den jag är dvs låt mig välja låt mig lära mig göra saker fel o rätt låt mig välja TACK!

så har det varit i ta mig fasen hela mitt liv folk som säger gör si gör så duger gör jag inte o räcker till ör jag ej heller,desutom måste jag alltid förklara mig,det har inget med mitt tillstånd att göra med.

Jag känner mig otillräcklig jag måste förklara mig nej fan jag slutar nu så om ni ej får en förklaring av mig och vill ha det kräv det av mig för jag tänker ej förklara mig mer i onödan så det är slut med det nu.

Det har jag lärt mig dessa dagar.

Att värdesätta mina egna tankar o känslor o vara glad över att vara jag,det passar ej alla det men det är ok det med man behlber ej gilla allt med alla om man har ett band vänskap så ska det räcka tänker jag..

Det finns inget som är perfeckt men så kallar jag det för när folk vet vem dem är när dem veet att dem räcker till och ej behver ursäkta sig eller ens förklara sig det är för mig underbart perfeckt liv så vill jag leva.
det är perfeckt för mig.

Så du min vän som känner mig bättre än någon annan tack du vet vem du är!
Tack för vårt samtal för några dagar sedan innan jag vart dålig.
Du sa det jag ser vem du är jag vet vem du är och du ska ej behöva förklara dig eller förklara för andra
du sa nog att jag räcker som jag är o duger med som jag är o ska göra min sak o skita i andra helt enkelt.

Sen så pratade jag med en annan go vän du sa ta ingen skit!!! Tack jag ska ta till mig det med för det orkar jag ej heller med mer..så super tack för dem orden hjärtat mitt!

sen att bli besviken på folk det har jag blivit extra mycket på kort tid.
så det har varit lite osm det varit jobbig period..

Det vänder o blir bättre får jag hoppas nu.

Med sjukdommen har jag rensat bort massa dåligt och växt som person.känns faktiskt väldigt bra.
snart är jag frisk från denna sjukdoms tiden.

Det har varit en lärorik period nu.

så tack alla som varit med mig och hjälpt mig!

Tack du som spelade in en sån söt video till mig den hjälpte mig mkt!

så tack alla goa vänner systrar o häxvänner mm vänner där ute.

All min kärlek o ljus er väg nu ska denna häxan ängeln gudinnan sova

Selene vitagudinnan mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar