torsdag 25 augusti 2011

Beställt lite saker jag ser så fruktansvärt fram emot att få sätta häx tänderna mina i! ;)



haha lång titel. ;)

jag är ju all konstnär som jag vill kalla mig själv för.
jag sysslar med så mycket
mer än healingen
som är nytt för mig men som jag alltid kunnat men ej vågat
nu känner jag att så många puffat på mig om detta och säger jag ska göra det så har jag börjat i allafall med mina djur
även min anamcara får lite helaing ibland när jag masserar en trött rygg.

jag ger healing oxå när jag sover och får healing då jag sover av katterna och hunden min. ;) <3

även om jag skriver en hel del om allt så håller jag på att tillverkar saker med mina händer vare sig det är med
healing eller göra saker pyssla tillverka mm.

jag målar jag ritar jag skriver
jag spår ger rådgivning
jobbar medialt
jag sysslar med blommor trädgården min med örter
jag skapar magiska saker inom wicca/häx prylar man kan hitta
jag gör om saker allt från krukor till möbler
jag säljer en hel del av det jag tillverkar för de är så fruktansvärt skoj och även få göra andra så glada för en helt ok peng man ska ej bli ruinerad av att köpa saker från min butik

jag har så många planer om framtiden och jag mår bra för första gången på länge är gladare mm
jag känner att jag inte oroar mig jag vet allt löser sig
och det blir som jag velat så många år nu


när jag gick i gymnaiet fick jag höra jag borde jobba med new age saker det kan man väl säga jag gör idag ändå på nåt sett kan man väl säga så. ;)
det har tagit så lång tid att komma hit efter allt man varit med om i livet men jag är glad för det varje steg jag tagit för att få hjälpa andra för att få göra saker sälja sakeer jag gör
och även ge rådgivning medialt och genom korten.
jag tror allt har en mening samt sin tid
jag var ej redo förr men nu är jag set för dem utmaningar som väntar på mig på min livsväg

att få sätta tänderna i framtiden som ser ljus och bra ut det känns i varje cell
jag vill springa runt dansa sjunga jag är så glad

men när jag blir ledsen som jag med kan bli
så är det ofast inte så länge längre
utan jag har mer balans mer vardag mer balans i vardagen det fungerar mitt liv fungerar jag har kommit så långt jag är så stolt över mig själv för jag vet jag ej haft det lätt men nu kommer det bara bättre tider.

och det är jag värd.

Många kanske anser det är fel att
*göra saker som är för wiccans/häxor för det ska vara deras energier i dem men inte alla kan eller vill det då är det bra jag finns där och kan tänker jag ;)
*spå andra för vissa tjänar pengar på det enorma mängder men säg den som blivit miljonär på detta om ni kan hitta en?för jag har ej träffat någon och jag tjänade ej mycket alls i linjen jag jobbade på.dem som jobbar får ej mycket alls det är telefonbolagen och dem som äger linjen som får det mesta.så är det.,
om man jämför hur mycket man kan få på en månad på ett vanligt jobb närmare 10 tusen så jag tjänade på 1år och 6 och en halv månad
inte så mycket alls.
det handlar ej om pengar för mig men det är en del av mig och det jag gör så det ska ge mig lite pengar det jag gör som en liten del av alltet.

men dessa är saker som är en del som kommit till mig som jag ska göra
min morfar skäller på mig när jag ej gör det
han vill jag ska fortsätta
han tom hittar stenar åt mig som jag ska måla mina egna runor häxstenar på
bos hittar han åt mig mm.
så jag vet han vill jag ska göra detta för han psuhar på mig i allafall fniss
det finnes det nog en del andra med som gör.


dessutom detta med saker man kan alltid rena saker man köper och man kan alltid sätta in sin egna energier i en sak om den är gammal eller ny eller tom tillverkad
sen tycker jag det är bättre använda sig av sånt man hittar begagnat.
för det finns energier i dem och är kanske ej gjorda i en fabrik mm.
bättre med sån energi som är ren än gjord av maskiner.

alla är olika och jag kan med önskningar ladda wicca/häxsaker jag gjort eller låta bli.
jag tar fram dem spec för den som ska ha dem.
jag gör noga ett bakgrunds arbete för jag vill ej bara sätta ihop en sak utan att känna in ordentligt

jag tar emot beställningar på
runor
häxstenar
bos tom
skyddsstrutar
olika charmbags som för kärlek pengar hälsa tur mm
pentagram plattor
påsar
väskor mm

även drömfångare om man nu gillar sånt med!

mina sittningar hos mig tar några timmar och jag går igenom innan hur jag jobbar och ger tid till dig att fundera på det jag säger att skriva ner det och även fråga mig så inget missuppfattas.
och jag tar en summa för mina sittningar vad som är rimligt
och jag är noga med att titta om allt var klarrt någon dag senare eller nån vecka senare.

jag jobbar på så mycket
sätter tänder i så mycket
men brinner man för något som ger en så mycket
folk förstår ej vilken lycka jag känner när jag får höra någon bli så glad rörd eller få se tårar av tacksamhet
för jag hjälpte dem en bit bara resten ligger ju hos personen själv tänker jag så jag gjorde ju ingenting i jämförelse ;)

om ni är intresserad mer av mitt jobb vad jag gör och kan erbjuda kan ni alltid emaila mig
eller skriva er email här så ska jag höra av mig till er så fort jag kan.

från hela mitt hjärta ljus och all min kärlek
vårtiga pussar
från häxans hus
i sus och brus
och ljus

Selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar