måndag 29 augusti 2011

dansade till svart månen ikväll!

tackade den som tog så mycket negativitet med sig ikväll
hon hjälpte mig rensa och skapa åter balansen igen
några farväl och några hej där! ;)

Tack Korpen om rådet jag fick mycket gjort ska svepa mig fram med kvasten min varje svart måne rensar jag allt mer! <3 ska bli en tradition jag börjar med nu. ;)

så ikväll gjordes även svart måne vatten.
jag dansade för svart månen med det var härligt fick till mig något med en slags rim får se om jag får till mig den igen i skrivandets stund.
den gick så här.



Svart måne svart måne
lyssna till mig
lyssna på mig
lyssna till mig
svart måne svart måne
jag rensar jag skär bort band jag ej längre behöver ha kvar i mitt liv
svart måne svart måne jag har så kär se till mig som här är
svart måne svart måne jag rensar och jag skär och lämnar det jag ej längre är lämnar det här
svart måne svart måne jag längtar efter nya tider och försvunna strider jag lägger nu bakom mig
svart måne svart måne jag håller dig så kär se till mig som här är lyssna till mig som är här
svart måne oh svart måne rensa med mig klipp av band jag ej längre behöver ha kvar
svart måne svart måne svart måne svart måne ohh svart måne
lyssna till mig min bön mina ord rensa det jag ej längre behöver ha kvar ge mig mod att gå vidare utan det jag nu lämnar bakom mig
du svart måne svart måne där se till mig här
se den jag är
den du har kär så hej svart månen där
se på mig lär mig hör mig se mig här
svart måne tack för denna gång tack för allt på en och samma gång
svart måne svart måne där jag dansar för dig och för det du nu tar bort från mig när jag skakar av mig det för din ära för alla mina nära och kära
ikväll i natt börjar vi om igen vi lämnar det gamla bakom oss åter igen för nya tider väntar samt nya strider förväntas som allt går runt men strider jag inte emot
även dem strider jag gör för jag ska växa så som du alltid med gör så växer vi av allt vi möta
svart måne vänd nu hem igen svart måne ta med dig det jag längre ej behöver ha kvar mer i ditt svarta i det mörka
svart måne oh svart måne
vi ses nog igen har jag på känn
så farväl min vän

Selene Mångudinnan

2 kommentarer:

  1. VAD UNDERBART DET LÅTER

    Nu fick jag inspitaion !

    underbart klockrent rim du fått in i din dans ramsa =)

    KÄRLEK & Vilda vindar

    SvaraRadera
  2. :) tackar så mycket för din komentar!

    Ja dem kom till mig när jag var ute med hunden då jag dansade lite i gräset på min tomt! ;) till svart månes ära och allt vad hon står för.

    kärlek och kramar Selene whitegoddess mångudinnan med sus och brus din väg <3

    SvaraRadera