söndag 21 augusti 2011

Tack alla goa och fina som finns i mitt liv!

Detta är ett tack inlägg till dem som finns i mitt liv som gör min dag lättare och roligare och klokare.för utan er hade jag varit bra snurrig och vilsen och ensam.så dumt fånigt fåniga jag jaa så ni får helt enkelt stå ut med er galna vän som syster hittar på olika påhitt som skojar och gör bort sig som är den hon är med alla brister och fel men ni gör mig hel.hoppas ni ej ser ner på mina fel.
kram på er vi alla är och komna från gudinnan hel!



Tack sötnosar ni som följer mina bloggar och min väg i livet! när jag tar dem stora kliven.

kram och ljus kärlek

Selene Moongoddess

2 kommentarer:

  1. Tack själv, underbara månsyster...;)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. :) oh vad jag blir glad av dina komentarer tack kära du för dem kramar till dig selene

    SvaraRadera