torsdag 25 augusti 2011

Läser!

igen det var ett tag sen sist
nu blev det Sylvia Browne
ja jaag tycker om henne men några saker stör jag mig på med henne
det är hon berättar om sjukdommar och om döden för sina klinter när deras anhöriga ska dö mm sånt!

jag höll på att ramla från stolen min eller soffan
det kändes inte rätt!

Jag kan ej säga att jag riktigt gillar det.

boken heter 50år av lärdommar från andra sidan
förlåt mig nu är jag elak
men 50år av erfarenheter och hon ej vet om att man ej berättar om sjukdommar och döden?

när får man det när ska man ej bör man ej?
det är den frågan jag ställer mig för kära Sylvia kan bli stämd av någon som blir arg sur för det verkar många bli på henne sen förlåter dem henne när det gått i uppfyllese dåliga saker som hänt dem som hon såg.
ja men inte tror jag någon vill tacka för att hon såg man blev sjuk visst en tanke sett är att det är bra då upptäckts sjukdommen i tid.
eller att veta man har nån månad kvar att leva.
jag kan se det på det settet men hur många kan det?
men vem ger rätten att hon får berätta sånt här tänker jag med?

jag är medial men jag har som sagt jobbat för en telefonlinje men inte numera
där hade vi regler ej prata om död och sjukdommar.
vilket man förstår för många kanske då skulel kunna tom göra så det blir en rättlig tvis på det.
och vem kan bevisa att mediumet verkligen fått fram det för även om man skulle det så är ej det tillräckliga bevis för den som ej kan tro.

därför är det en knivig situation hur man ska göra.
även om man frågar vill du veta allt så anske ej personen är redo att ta det du ser oavsett vad det än är.
och jag vet ej jag vill ej vara den som kommer med dödsbud eller sjukdommar.
jag kan se saker om personer som ska gå bort har gjort så men stänger ner det för jag anser jag ej är någon som kan avgöra någon annans livs väg för tänk om den valt den ska klara sig och jag lägger mig och det blir ej rätt då.
allt sker av en anledning.
jag kan ge vägledning om någon vet vad den rä för sjuk eller om den vill jag ska känna in om det så ger jag råd men jag tycker jag ej kan säga föresten dåliga news du kommer ej leva mer än 5månader max.

nej jag tycker jag tappade massor nu för sylvia pga detta.

jag har alldit gillat henens böcker och ord en förebild men jag vet ej om jag kan säga jag tycker det mer för jag känner med dem som får såna chock nyheter på en sittning vare sig det är per telefon eller live vare sig hon har 50år erfarenhet eller 1år.så vet jag ej om jag riktgit gillar detta.

har fått höra en del jag själv för vissa verkar tro det är mitt ansvar för jag ser ju då är det mitt ansvar att berätta och ta ansvaret sen om det ändras eller om dem blir sjuka om någon som är döende sjuk tom dör?

ofast som medium får man höra det klassika från folk spec såna som ej tror på en men varför såg du ej det för eller varnade mig för det? då undrar jag varför ska jag ha en skyldighet att känna efter så djupt och när blev det mitt ansvar då varje person går på sin livsväg och har sitt egna ansvar?av val man gör blir det ibland konsekvenser.jag kan bara ge råd och vägledning stöd uppmuntran men jag tar ej ansvar för någons handlingar det gör var och en själva!

sen är det ofast bara dumma personer som ej kan tro på en som jag bevisar saker för som sedan som ej sen kan sen be om ursäkt för de sa ev dumheter.sånt tycker jag är så fult bara. och logt då av den personen. så oxå finnes det folk som testar mig vad jag kan. hahaha ja jag är inte alls förvånad. eller försöker få det att låta som jag har ansvar för vad andra har gjort för val i livet som lett dom på en annan väg än det jag sett.allt kan man ändra.allt är ej bestående.

sen finnes det dem som vill få en må dåligt som verkligen försöker med allt och testar vad man kan
det finns inte mycket man kan göra åt det. det är så lätt att se när folk oxå försöker få andra må dåligt. med skuld ex.jag kan knappast styra över sjukdommar för man talar ej om sjukdommar som medial. är ett ex många då vill mena att det då är mitt ansvar om personen blir sjuk att jag ej såg det som jag kan styra över sjukdommar mm? hahaha nästan festligt hur otroligt korkat detta låter. vissa vill bara höra det dem vill inget annat.jag kan dessvärre ej sitta och hitta på saker eller tala om sjukdommar ,döden och ljuga för folk.tyvärr finnes det ju såna som gör just detta.sorgligt med sånt folk.
nu upptäckte jag sylvia gör just detta och vart besviken måste jag säga.

 ja det var väl det jag ville skriva om detta.

gillar hennes böcker en sak till jag ej kan ta till mig det är alt om gud.
det gudomliga heliga ljuset jag säger det är även gudinnans hleiga ljus det.
det omrignar jag mig av varje dag som skydd och för at få ny kraft.

det fungerar fasten i sylvias bok så skriver hon man ska då be om hans ljus.
men för mig känns detta mer äkta så då gör jag på mitt sett.

 hade gott ljus och kram på er som säger så snälla ord och ger mig bekräftelse och uppskattar det jag gör för dem. då vet jag att jag är på rätt väg,det kan ej osäkra personer eller personer som mår dåligt ta ifrån mig hur mycket jag än får höra. ♥ ;)
för jag har fått höra en del.
en del konstiga saker men nog om det

sköt om er

och läs gärna hennes böcker jag gillar dem men tar till mig det jag kan och känner att det känns rätt för mig själv att ta till mig av.

en jag däremot beundrar mer är nog James van praagh..

gillar även Allison och lisa williams.

men när man frågar vill du veta allt så vad betyder det då?
att man då kan säga precis om allt men ej ta ansvar mot den man hjälper?det känns lite fel.
för alla är ej redo att höra allt visst bra man frågar det gör jag med men jag säger ej allt för jag vill ej känna allt jag släpper ej in sånt för jag känner det ej känns rätt för mig.

nog om detta
hade bäst
Selene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar