tisdag 9 augusti 2011

Fjäril vingad flyger in i mitt hus och hälsar på och lämnar ett budskap!

en nässelfjäril var det som råkade hitta in hos mig på kvälls kvisten innan det vart regn och åska här.




väldigt vacker fjäril enligt solögas bok var det ett bra budskap den hade till mig sen är det ju att gå på vad fjärilar betyder oxå och vad jag själv känner för fjärilar då! :) så det vart jätte många goda råd och tips den kom till mig med. tycker då jag vart jätte glad för det.
även om jag glaxade som en tok med mina armar för att få ut den stackaren utan att en katt skulle ta den till mumsbit ungefär ja min andra hälft trodde väl jag var tokig sån dramatik för en fjäril men han vet och känner ju mig jag är mån om djurens bästa som insekternas jag tog ju hand om den där trollsländan för några inlägg sedan fnissar fasten alla vet dessa dör efter ett dygn skulle ju jag se till den fick sina sista timmar i livet i lugn och ro på en kärlskfull plats som exvis min hand. <3 bättre det än asfalt tänker då jag.
min anamcara måste hålla med om att han är med den tokigaste roligaste knasigaste raraste go hjärta han någonsin kännt lilla jag. ;)
fjärilen för att gå dit åter ja jag hoppar ibland jag är lite snurrig förlåt mig.
så jag fick fram budskapet den hade att förmedla tror min morfar kunde sagt det med men nu kom det en fjäril istället för morfar. ;) sorry fjärilen hann före ;) fniss

hoppas morfar kommer i natt (kanske berättar saker för mig eller berättar en historia för mig man vet aldrig.) men han kommer och bäddar ner mig oftasom han ofta gör eller farfar eller farmor jag får så mycket kärlek så mitt hjärta väller över för personer tycker så mycket om mig från andra sidan lyckliga jag! <3

sov så gott
kramen
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar