lördag 6 augusti 2011

Rensningen!


alla har makten att ändra sin liv till det dom vill oavsett om allt verkar oklart och mer som man går i en dimma så går man frammåt man är i det för det är en meing att vara där man är just nu.men dimman lättar och nya mål väntar på en då måste amn våga släppa det gamla så nya kan få plats där istället.man ske ej se så mycket alltid bakåt utan fokusera blicken frammåt mot det som komma skall!
selene

Rensat bort lite dåliga saker ur mitt liv.
Fick råd av en vän jag träffade i ons,tor får alltid så goda råd av han och hans fru. <3 mina änglar.

Så kände jag av morfar igen förutom dem andra!;)
Så idag bad jag morfar om hjälp att rensa lite som minnen allergier personer mm jag hoppas det fungerade.

Jag som alla andra kan göra sig kvitt gammal karma sa min vän.från sina livs kontrackt.
Han menade på att om man går igenom liv efter liv och ältar saker som hänt i just tidigare liv så kommer man ej läka utan man kan göra upp med sig själv sin karma att man ej ska bra det med bryta det avsluta kontracktet här och nu ex.
visst kan man läka men det tar många liv exvis och man kan avsluta saker somej fungerar som folk som återkommer i ens liv om man lärt sig smärta behöver man ej träffas mer om det var något djupt svåt tung eller gjort av en själsmotståndare.såna har man nära sig.,energitjuvar.

så jag kände liv efter liv har man träffat på vissa det händer ingenting där.ingen utveckling vi springer på varandra och det fungerar helt klart inte dem kanske ej kan med mig mm, dem sårar en så djupt i varje liv.
så nu väljer jag att bryta det där.

klippa av gå vidare helt enkelt.
men jag valde att gå in på djupet gick in i meditation (då bör man veta lite mer om sig själv innan man kan göra detta. anser jag man måste känna till orksaken till ex ens allergier och förstå vart det började då veta om sina tidigareliv då dem gav dig ett sår som ett ex.)

så jag rensade lite där med.var trött innan men nu vart jag piggare känns som jag ej ens behöver ta så mycket allergi medicin.morfar bara log och sa du har mycket kvar än men vi tar det bitvis.
en sak i taget.
det fungerade bra jag ska dricka och vila mig mycket.jag har jobbat hårt.bra i lammas tider man börjar om lämnar gammalt bakom sig så är det exakt för mig nu. =)

tur jag har morfar som hjälper mig.


ska till mina vänner nång snart och göra en tidigare liv regression vet morfar är med mig så det kommer gå galant det där.ser fram emot det.och en slags sittning.

sen så fick jag så mycket råd av han så jag har huvudet fultl oxå pushning det behöver jag då jag hela sommare gått mer som i en dimma mykcet stora saker har jag gjort men inget varit självklart eller klart ens.
har utvecklats mycket i denna dimmiga period men det lättar upp nu jag ser tydligt jag vet jag var tvungen att vila ett slag.

men det var en intressant tid.
och det var intressant detta jag testade på med morfars hjälp kommer behöva gå in i mer liv jag ej känner till.
och få reda på mer guider jag har med mig såklart morfar hjälper mig massa men jag skulel ha bättre tillgång till saker på ett annat plan om jag vågade gå över gränsen se mer vem vilka mer som hjälper mig.det kan min vän hjälpa mig med. =)

ha en underbar dag vänner systrar och kära läsare

fånga dagen

ljus och kärlek

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar