söndag 28 augusti 2011

kort på saker jag köpt!

Tavlorna

är glad min enkeli valde den med den ursöta rådjuret ;) och moder jord her self så underbart söt och magisk.
(vet ej om jag nämnt att jag har det som kraftdjur rådjur ,hind och spec kronhjort även älgen har dykt upp ibland)  så det kändes spec då jag EJ nämt detta för min darling så kände han så rätt den ska hem till oss den ska få vara vid vårt altare där har vi just nu en annan underbar tavla som får samsas med denna. ;) <3 kommer bli urbra.


Sen var det egypten gudinnan jätte vacker.
det är ju henne jag har som staty eller? :S
Ser ju så ut med kobran men vem är hon?

bilderna på dem kommer här.



Dessa köptes i helgens marknad vi var på.



Denna har vi haft tidigare. den har över ett år representerat moder jord eller även gudinnan jag vet det är någon gudinna är säker på det. jätte fin är hon i vilket fall som helst. ;)
men mig får det att tänka på moder jord med denna växt slinga.passar mig vem hon än är det är väl xoå som egyptiska statyn ett mysterium.




                                                 trollkorset ser ut så här på ett ungefär!!!
hann ej ta kort på mitt troll kors innan jag råkade i städandet lägga ner den i en låda som nu ligger i min butik.
så typ ser den ut mitt kors.
får se om jag har det runt halsen eller tom om jag skaffar ett till och har det innanför dörren men då måste det ju vara lite större tänker jag kanske jag kan hitta någon som kan göra det tilll mig.
våre bra att ha en sån innanför dörrens ens!

kärlek och ljus

Selene Mångudinnan

2 kommentarer:

  1. Å NU HAR VÅ BÅDA ETT VARSITT
    HÄXKORS ( trolljors)

    KÄRLEK Vilda

    SvaraRadera
  2. gud vad vackra tavlor !!!!

    ÄLSKAR den med kvinnan med rådjuret

    SvaraRadera