fredag 5 augusti 2011

Så nu känner jag mig klar!

med bloggens utseende! Hoppas ni oxå gillar det.
Kan vara lite rörigt att läsa då jag valde att ha text bakom men jag gillar det.

Man kan bäst läsat då man bläddrar längst ner.

ska stå så här

selene moongoddess
all my love and light
your way as
her goddess blessings

det låter klokrent och vackert så så får det stå. även om det kan störa så får det bli så här ;)

då jag går under hennes namn så vill jag ju oxå förmedla det jag skrev
samt healing och magi i denna bloggen sånt jag får till mig medialt kommer oxå skrivas här och helt enkelt mitt liv mina tankar.

uppdateringar kommer
i båda bloggarna vad jag sysslat med ett tag nu. :)

may her goddes light always shine on you as his streinght and caring never lose you <3

Selene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar